איך לבחור חברת הפקות וידאו

כיועץ עסקי שואלים אותי לקוחות, איך לבחור חברת הפקת וידאו?

התשובה לכך קצת מורכבת כיוון שבשוק הפקת סרטים לעסקים יש תחרות גדולה וקיימים שחקנים רבים המציעים מוצרים דומים בפערי מחירים לא קטנים.

במציאות זו קשה מאד לבחור את החברה שתפיק לכם את סרטון התדמית שכה אתה רוצים לעסק שלכם.

ברוב המקרים את תבחרו חברת הפקות לפי המלצה שקיבלתם מחבר או מעסק אחר. אין ספק שבמקרים אלו המלצה שווה זהב… אבל לא תמיד יש המלצה וגם אם יש המלצה על החברה לא תמיד את מתחברים לאותה חברה מומלצת … אז איך לבחור חברה שתפיק לכם סרטון תדמית ללא המלצה?

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת חברת הפקות

בדקו מה המוניטין של החברה

חפשו מידע על החברה ברשת, המלצות שהחברה קבלה בפייסבוק, כתבות וביקורות שפורסמו על החברה בגוגל. אם תגלו ביקורות שליליות או כתבות שליליות, שווה לחשוב פעמיים אם להתקדם בתהליך עם אותה החברה.

תיק עבודות

למדו את תיק העבודות של החברה, תראו מה האיכות, הכמות ומגוון העבודות של החברה, חפשו עבודות הדומות לסרט תדמית שתרצו לעסק שלכם. חברה עם תיק עבודות מגוון עדיפה על חברה ללא תיק עבודות או תיק עבודות מצומצם.

הכרות עם הצוות

חשוב מאד להכיר את הצוות של החברה, את המנהל או הדמות המובילה. בקרו בפרופיל האישי של אנשי החברה נסו להכיר אותם, גם ביקור בלינקדאין חשוב. גם פה, חפשו ביקורת, הערות או כל דבר שיכול ספר לכם מי על אותם אנשים. חפשו חברים משותפים שאולי יש לכם, תשאלו אותם, נסו לקבל מהם חוות דעת… כמובן שלא ניתן יהיה להכיר לעומק את הצוות או  המנהל ללא פגישה אישית, אבל לפני ולכן חשוב מאד לקיים פגישה ולראות אם יש כימיה או לא. רוב חברות ההפקה ישמחו לפגוש אתכם ללא עלות או התחייבות.

המלצות אמיתיות של לקוחות

חשוב מאד לוודא שההמלצות על החברה הן אמיתיות, מלקוחות ועסקים אמיתיים. קל לבדוק זאת. חפשואת הממליצים בגוגל או בפייסבוק, צרו אתם קשר ובקשו המלצה על חברת ההפקה. בדיקה זו חשובה ותאפשר לכם להבין מיד אם החברה אמינה או לא.

ניסיון

הניסיון חשוב מאד במקרה זה. חברת הפקות עם ניסיון רב, הפיקה סרטים רבים למגוון רחב של לקוחות מהווה יתרון גדול על פני חברה שרק הוקמה. אני לא אומר שזה תנאי חובה אבל בהחלט זה יתרון.

מקצועיות ואיכות

בידקו את הציוד של החברה, בקרו בחדר ההפקות של החברה, תתרשמו מהמקום ומהציוד. אמנם אתם לא אנשי מקצוע אבל בקלות תוכלו לראות אם מדובר בחדר הפקות מאובזר, מסודרת ומאורגן עם ציוד חדיש, מסך ירוק וכו'.

חיבור אישי

הפגישה עם בעלי חברת ההפקות חשובה מאד, בפגישה תוכלו להתרשם באופן אישי מבעל המקצוע, תוכלו לראות אם אתם מתחברים אליו ואם אתם מרגישים אתו בנוח. חיבור אישי לפעמים הוא המפתח להצלחת כל הפרויקט.

מחיר

השארתי את סוגית המחיר לסוף .. לא סתם. לא בוחרים חברת הפקות וידאו לפי המחיר. חשוב מאד קודם לוודא מה התוצר שתקבלו ואז לראות אם התוצר שווה המחיר שמבקשים בגינו. מחיר לא תמיד משקף תוצאות או איכות ולכן חשוב מאד שקודם כל תוודאו שכל התנאים שבדקתם את כל הפרמטרים שציינתי למעלה ואז תתייחסו למחיר ותראו אם ההצעה שקבלתם להפקת סרט תדמית שווה את המחיר או לא.

חברת הפקות וידאו מומלצת

לסיכום, על מנת לבחור חברת הפקת וידאו טובה נדרשת עבודת מחקר והמאמר בהחלט יכול לסייע לכם. באופן אישי, אני ממליץ לכם לבדוק תחילה את חברת "ברנר הפקות", לדעתי היא עונה על כל הקריטריונים שציינתי, כיועץ עסקי הפניתי אליהם לקוחות רבים שיצאו מרוצים מאד. ממליץ בחום לפנות "ברנר הפקות" ולתאם פגישת הכרות.

בברכה,

משה הרשקו

מנכ"ל פורוורד ייעול ופיתוח עסקים בע"מ

www.4ward.co.il

תפריט נגישות