גם סרט למרכז מבקרים הוא סרט תדמית

הפקת סרט תדמית למרכז מבקרים

סרטון תדמית לאגודת המים עמק חפרסרטון תדמית לאגודת המים עמק חפר

לא מכבר פנו אלינו ל"ברנר הפקות" להפיק סרט להקרנה במרכז המבקרים של אגודת המים בעמק חפר.

ברור שסרט כזה הוא סרט תדמית אבל הוא אינו דומה לאותם עשרות סרטי תדמית שאנחנו מפיקים למוסדות ועסקים שונים.

ההבדל העיקרי הוא אורך הסרט.

נכון שבכל פגישה ראשונה עם לקוח חדש אני שואל אותו, איפה הוא מתכוון לחשוף את הסרט לצפייה – באתר העסק או החברה? ביוטיוב? בפייסבוק? במקרים אלו הסרט יהיה קצר, ובפייסבוק גם סרט התדמית הטוב ביותר אסור לו לחרוג מ-60 שניות.

סרט למרכז מבקרים צריך להיות ארוך הרבה יותר, כאשר המבקרים יושבים בניחותא על כסאות נוחים, באולם אפלולי, מול מסך הצופים מוכנים ורוצים לראות סרט שהוא לפחות באורך 10 דקות ומצאתי עצמי גם מפיק סרט ארוך יותר ועדיין מעניין ומרתק.

סרט באורך כזה חייב שיהיה לו "סיפור". לסרטון תדמית קצר ניתן לכתוב תסריט מעניין ומרתק גם ללא "סיפור". סרט ארוך דורש חוט שדרה שהוא מעבר לצילומים טובים, עריכה קצבית, וחוש הומור או רגש. ל"אפיקי עמק חפר" יש סיפור מרתק שתחילתו עוד בשנות השבעים של המאה הקודמת, לפני שהחלו בכלל לדבר במדינת ישראל על חוסר במים. קברניטי המועצה החליטו להקים וליצור מאגרי מים ומקורות מים חליפיים שמאפשרים אפילו היום, עם קצבות המים הקטנות, להמשיך ולעבד את שדות העמק הרחבים במים זולים וטהורים.

סיפור יש, אבל חשוב להחליט איך מספרים את הסיפור. בסרט וידיאו קצר או ארוך, סרט תדמית או סרט עלילתי, השפה הקולנועית משולבת עם אופי הצילומים, העריכה, המוזיקה והקול.

גיבור הסרט הם מאגרי המים הרבים המשובצים בנופו הירוק של העמק.. ברור שחלק גדול מהצילומים בסרט צריכם להיות צילומי אוויר. בסרט זה הרחפן שאיתו עשינו את צילומי האוויר הפך לשחקן. את הצילומים שערכנו מהקרקע, עשינו בעזרת סליידר שמאפשר למצלמה לנוע בעת הצילום. כל הצילומים בסרט הם בתנועה, ולמעשה הרושם הוא שכל הצילומים הם ממצלמת הרחפן.

השחקן שמשחק בסרט הוא, לכאורה, מפעיל הרחפן, ולאורך הסרט נערך דיאלוג בין השחקן ובין הרחפן.

לא תמיד הרחפן מצלם את מה שהשחקן רוצה, יש והוא מחליט, מנקודת מבטו הייחודית להאיר נושאים אחרים שהם מעבר לנוף העמק, כך הוא יכול גם לחזור לעבר, לשנים ראשונות של חקלאות בעמק, או לעתיד על מנת להראות את חזונם של אנשי אגודת המים.

סרטון תדמית לאגודת המים עמק חפר
סרטון תדמית לאגודת המים עמק חפר

הפקת סרטון תדמית

כאשר אתה מקבל להפיק סרט תדמית כזה, עם סיפור מעניין, ויזואל נהדר בצבעי ירוק וכחול כל אתגר שעומד לפני כיוצר, לעשות סרט שהוא לא רק מעניין ויפה אלא גם מקורי, נהפך למסע של הנאה מלאה.

למידע נוסף על הפקת סרט תדמית פנו אלינו

תפריט נגישות