לפני שלושה חדשים הפקנו, שני סרטי תדמית עבור מרפאת השיניים של ד"ר אפי כרמי. הסרטים תיארו שני טיפולים חדשניים שהמרפאה מציעה ללקוחותיה. כל סרט על טיפול אחר. את הסרטים הכניס הרופא לפייסבוק ותוך זמן קצר צפו בכל סרט למעלה משבעת אלפים גולשים.
להלן צילום מסך מתוך הקמפיין :
לפי עדותו דל ד"ר כרמי – הסרטים הביאו לפניות חדשות רבות של לקוחות חדשים למרפאה.
אין בכוונתנו לחשב את הצלחת הקמפיין, אבל זו עוד דוגמא עד כמה סרטי התדמית ברשתות החברתיות הם היום כלי השיווק הטוב ביותר, היעיל ביותר, המביא לתוצאות מהירות ואולי גם כלי השיווק הזול ביותר.
הרעיון של ד"ר כרמי היה לא להפיק סרט תדמית כללי המרפאה שברשותו, אלא להפיק סרט על כל מוצר לחוד. כך, כשהסרטים ממוקדים, קצרים (באורך 30 – 60 שניות לסרט) הופכת הפקת מספר סרטים, שמצולמים באותו מועד, לזולה יותר ונכונה יותר בחינה שיווקית.
תקופת הקורונה היא בהחלט תקופה מאתגרת שווקית. בין אם העסק שלכם מספק שירות או מוצר “חיוני” ובין אם לא, עדיין צריך להמשיך לשווק את הפעילות העסקית שלכם ולנסות להגיע ללקוחות חדשים.
אין ספק שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות סרטוני וידאו.
ברנר הפקות מציעה להפיק לכם סרטוני תדמית במחירים מעולים, מותאמים למצב הנוכחי במשק.
צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.