סרט פרסומת לכרטיסי מנוי של חברת גלובוס מקס
חוויית קולנוע אחרת מתחילה כאן
סרט הפרסומת "מג'יק מקס" הוא פרויקט צבעוני, מלהיב ואינטראקטיבי שהופק עבור חברת גלובוס מקס במטרה לשווק את כרטיסי המנוי החדשים של הרשת.
הסרט נבנה בקפידה תוך שימוש בשפה ויזואלית עשירה, תסריט מהודק ואנרגיה צעירה שנועדה למשוך קהלים רחבים – חובבי קולנוע, משפחות, בני נוער ולקוחות חוזרים.
המסר המרכזי של הסרט: החוויה הקולנועית לא נגמרת בצפייה עצמה – אלא מתחילה כבר מרגע ההצטרפות למועדון הלקוחות. כרטיס המנוי של גלובוס מקס אינו רק כלי לחסכון – הוא שער לעולם שלם של סרטים, מבצעים, הטבות ואירועים מיוחדים.
על מה מבוססת ההפקה?
הפקת הסרט נעשתה בגישה קריאטיבית וקלילה, ששמה במרכז את חוויית הלקוח. נבנו סצנות קצביות ודינאמיות, שצולמו באולמות קולנוע אמתיים בשילוב אנימציות צבעוניות, פסקול מקפיץ ועיצוב גרפי עשיר. הדמויות שבסרט מייצגות טיפוסים שונים – כל אחד מהם מוצא את היתרון האישי שלו בכרטיס המנוי.
סרט פרסומת שמייצר תחושת שייכות
המטרה הייתה להראות שהכרטיס אינו מיועד רק ל"חובבי סרטים" – אלא מתאים גם להורים, בני נוער, ואפילו ללקוחות שמגיעים פעם בחודש לקולנוע. הסרט בונה סיפור פשוט: כל אחד יכול להפוך לחלק ממשפחת גלובוס מקס.
כדי לעשות זאת בצורה משכנעת, שולבו קטעים שמתארים את חוויית הבילוי המושלמת – החל מהזמנת כרטיס דרך האפליקציה, דרך ההגעה עם חברים, ועד ישיבה מול המסך הגדול עם פופקורן טרי. המנוי מוצג ככרטיס כניסה לעולם קסום.
יתרונות כרטיס המנוי כפי שהם באים לידי ביטוי בסרט
כניסה חופשית או מוזלת לסרטים לאורך כל החודש
קדימות בהזמנות
מבצעים ייחודיים על מזנון
הצטרפות לאירועים סגורים של טרום בכורה
בונוסים לחברים מביאים חברים
כל אלה מוצגים בצורה מהירה, צבעונית, מרתקת – תוך שימוש בטכניקות של סרטוני פרסומת מודרניים, שמחוברים לעולם התוכן של הקהל הצעיר.
הפקה שמדברת בשפה של הקהל
אחת ההצלחות של הסרט נובעת מהיכולת שלו לדבר בגובה העיניים – בלי להתנשא, ובלי לשעמם. הוא לא רק מסביר, אלא מזמין את הצופה לדמיין את עצמו בתוך עולם הקולנוע, ולהבין מה יוצא לו מהכרטיס.
בזכות השפה הוויזואלית הברורה, השילוב בין הומור לרגש, והאורך המדויק – הסרט מצליח לייצר עניין כבר מהשנייה הראשונה.