הפקת סרט אנימציה לחברת מקסופט

סרט אנימציה, להקרנה בתערוכות (הכתוביות מחליפות קריינות)

אתגר ההפקה – סרט שמתאים לשני עולמות

המשימה שהציבו לפנינו ראשי חברת התוכנה "מקסופט" היה להכין סרט תדמית קצר שיתאים גם לתערוכות וגם לגלישה בפייסבוק. יש  מכנה משותף לסוג הסרטים המתאימים להקרנה בתערוכות בתערוכות וגם בפייסבוק

תנאי צפייה שונים – אותה דרישה לתשומת לב

בתערוכה הקהל עובר מביתן לביתן, רעש גדול באולם, ועל מסך הטלוויזיה הגדול בתוך הביתן מוקרן סרט בלופ. כלומר – מיד לאחר סיום הסרט הוא מתחיל מחדש. סביר שהמבקר יתחיל לצפות בסרט, לאו דווקא מתחילתו וברור שהוא לא יכול לשמוע קריינות או כל צליל אחר בסרט.

גם בפייסבוק – צופים בשקט

גם בפייסבוק. מרבית הגולשים עושים זאת כשכפתור הקול בפלפון מושתק. הם מעדיפים לראות וידאו שלא מצריך להגביר את הקול.

הפתרון: סרט ויזואלי, קצר וכתוב היטב

לכן – סרטים לתערוכות ולפייסבוק צריכים להתבסס על ויזואל מושך ויפה וכתוביות גדולות שיחליפו את העברת המסרים בקול. הסרטים גם צריכים להיות קצרים, כי לגולש במכשיר הטלפון אין הרבה סבלנות והצופה בסרט בתערוכה והגיע אליו באמצע ההקרנה לא יצטרך לחכות זמן רב עד שהסרט יתחיל שוב.

כך יצרנו את הסרט לחברת מקסופט

כך חשבנו ועשינו בסרט לחברת מקסופט. העברנו את כל המסרים למשל על טיפול בצמח פורח (הלקוחות של החברה באים מקיבוצים ומושבים), שילבנו כותרות גדולות והוספנו רק מוזיקה ואפקטים קוליים.

ומה עם סרט אנימציה?

במקרים כאלה, סרט אנימציה הוא לעיתים פתרון מצוין: הוא מאפשר להעביר מידע טכני או הפשטה ויזואלית של שירותי תוכנה באופן מושך, נקי, וברור – ללא צורך בשחקנים או צילום פיזי. כשמדובר בקהלים מרובים, מסך קטן, והעברת מסר חזותי מהיר – לאנימציה יש כוח מיוחד.

רוצים לשמוע עוד?

למידע נוסף על הפקת סרט תדמית, פנו אלינו

תפריט נגישות