סרטי הפרסום – הפרסומות, בקולנוע, בטלויזיה ובאינטרנט הם גולת הכותרת של סרטי התדמית והשווק.
למרות הדיעה הרווחת, סרטי פרסומת טובים ממש לא מחייבים תקציב גבוה. הם מחייבים רק דבר אחד – רעיון טוב. סרטון פרסומת, בניגוד למה שהיה לפני שנים, לא תמיד מכוון לטלויזיה, במיוחד בתקופה זו שבה המדיה הדיגיטלית שברה את הכללים. לכן פרסומות חיות היום הרבה יותר, זאת אומרת – אם הן מוצלחות. למשל, ביוטיוב תוכלו למצוא אלפי פרסומות – מצחיקות, רציניות, עצובות, איכותיות – כולן מושכות את הצופים לשתף ולדבר עליהן, ובכך ממשיכות להעביר את המסרים השווקיים שוב ושוב.
סרטי פרסומות – להתחיל ברעיון
כל סרט פרסומת מתחיל ברעיון טוב. משהו שמצליח להעביר את המסר השיווקי שלכם, ומצד שני לייצר עניין וייחודיות. אם הצלחנו להתבלט מעל השאר – עשינו תשעים אחוז מהעבודה. כשמפיקים סרטי פרסומת נתחיל לחשוב על:
- מה אנחנו מפרסמים ומה המסר בשורה התחתונה
- מי קהל היעד ומה מושך אותו
- מה הסיפור או הנרטיב שדרכו נעביר את המסר
- איך לעשות זאת בצורה המושכת ביותר
על ידי סרטי תדמית התמקדות בשאלות אילו נוכל להפיק את התסריט וההפקה האיכותיים ביותר לצרכים שלכם.
תמיד לזכור את קהל היעד
אפשר להתפרע ולחשוב על אינספור רעיונות לסרטים, אבל עיקר הדבר הוא קהל היעד. לפני שנדבר על מי אתם, לפני שנחשוב על המה, תמיד ננסה לזכור שיש לקוח ספציפי אשר מחכה לראות את הסרטון. ומדוע זה כה חשוב?מאחר וקהל היעד כיום הוא לא רק צופה הנחשף לסרטון, אלא הוא גם המפיץ והמשווק שלו.
סרטון טוב, אשר קלע למטרה, יופץ במדיה החברתית ואולי אף יזכה להיות סרטון ויראלי. כוחה של פרסומת זו הינו אדיר, מאחר וללא הוצאות על שיווק מיותרות הוא מופץ ברבים, מפה לאוזן, מאימייל לסטאטוס בפייסבוק, ושוב ושוב ושוב.
לתיאום פגישה ללא התחייבות, השאירו את פרטיכם ונציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
קרא עוד:סרטי אנימציה קרא עוד:סרטי הדרכה