סרטון תדמית

איך משתמשים בסרטי תדמית ככלי שיווקי? האמת שזה די פשוט לענות, אך מצריך עבודה מקצועית כדי ליישם. עם ניסיון של 20 שנה בתחום, חברת "ברנר הפקות" מייצרת סרטוני תדמית איכותיים, המושתתים על בסיס החזון העסקי שלכם. עם השנים, ראינו כיצד סרטי התדמית מייצרים יותר ויותר תוצאות עסקיות, במיוחד כאשר ההפקה והמחשבה מאחוריהם מייצגת עסק אמיתי, חי ונושם, עם מסר שיווקי בועט. במילים פשוטות יותר – סרטון תדמית הוא כלי שיווקי איכותי ומהמעלה הראשונה, עכשיו רק צריך להבין כיצד.

1 – כל סרטון תדמית הוא פרסומת

בואו לא נטעה. כשאנו משתמשים בסרטון תדמית, בין אם במצגת, בפגישה או בהקרנה מכל סוג שהוא ללקוחות פנימיים או חיצוניים, אנחנו למעשה מציגים פרסומת מתוחכמת של העסק שמטרתה היא אחת – יצירה של תדמית. מהי יצירת תדמית? בפשטות, מדובר ביצירה של מסר שיווקי. לכן, כשאנו רוצים להשתמש בצורה הטובה ביותר בסרטון שלנו, נתחיל במקומות הבסיסיים והאלמנטריים – באתר הבית, במצגות השיווקיות, בפרופיל הפייסבוק, ועוד.

2 – יוטיוב? מה עוזר לי יוטיוב בהפצת סרטי התדמית שלי?

תופעת היוטיוב היא תופעה חשובה ומשמעותית ביותר בשיווק. לא רק בהנאה הפרטית שלנו, בצפייה בסרטונים מצחיקים, וידאו קליפים, או מקטעי תוכניות כאילו ואחרות. יוטיוב הוא ערוץ שיווק עצבני ביותר, עם יכולות שיווק ויראליות אדירות, ובואו לא נשכח – כל העולם צופה ביוטיוב. אז איך משתמשים באתר הזה בצורה מוצלחת? קודם כל מקימים ערוץ עסקי, הייעודי לעסק שלכם. סרטון התדמית שלכם יהיה הסרטון הראשי, זה אשר יציג את העסק שלכם וכל אורח יראה. מכאן אתם כבר מבינים שעל סרטון תדמית להיות מעניין, מרתק, מושכח ואטרקטיבי. משהו שמצד אחד יציג את האמת שלכם כעסק, ומצד שני ישווק אתכם בצורה מושכת ואולי, זו לא מילה גסה, גם כיפית.

3 –שיווק ויראלי של סרטי תדמית 

איך מתחילים בשיווק ויראלי? מתחילים בלהבין שכל סרטון תדמית נמצא אי שם, ברחבי הסייבר ספייס, וכעת רק צרכי את סוכני השיווק וכלי ההפצה. אז כלי ההפצה זה קל – פייסבוק למשל, כל אדם שמשתף סרט חושף אותו למעשה למאות חבריו, וכל אחד מהם שעושה לו לייק חושף למאות חבריו, ועוד ועוד. כלי הפצה נוסף הוא לינקדאין, אתר בינלאומי אשר מציג עסקים ובעלי מקצוע, ופרופיל עסקי שם עם סרט התדמית שלכם יכול לקדם אתכם פלאים. כמובן שבכל אתר כזה תוכלו לשווק בתשלום או בחינם. מעבר לזאת, צריך את סוכני השיווק. ובכן – זה עוד יותר קל. העובדים שלכם, החברים שלכם, השותפים העסקיים שלכם – בעולם הדיגיטלי כולם סוכני שיווק שלכם. כמו שאמרנו, פייסבוק מאפשר לכם שיתוף מהיר, בלחיצת כפתור, והנה סרטון התדמית שלכם מוצג לאלפי צופים בלי שום מאמץ.

כדי לשמוע עוד על איך ליצור סרטי תדמית איכותי המתאים לכם, השאירו פרטיכם כבר עכשיו ונציגנו יחזור אליכם במהרה.

קרא עוד: סרטי תעודה
קרא עוד: מצגות עסקיות

תפריט נגישות