מהי הדרך הטובה ביותר לתעד סיפורי הנצחה?

אין ספק כי ישראל שלאחר ה-7.10.23 היא לא אותה ישראל ולא תהיה לעולם אותה ישראל. כאשר יש למעלה מאלף הרוגים ועוד אלפי פצועים עם חטופים הארץ שונה לגמרי וכל אזרח ישראלי מרגיש זאת. כל אחד בארץ מכיר מישהו שנהרג או נפצע וזה משפיע מאוד על החברה הישראלית. על רקע זה עולה השאלה איך ננציח את הנופלים ואיך נזכור אותם?

אם כן האם חשבתם על הפקת סרט של סיפורי הנצחה? סרט זו הדרך המושלמת לזכור את הנופלים ודרך מיוחדת להכיר אותם לשאר העם. סרט מספר את הייחוד של כל נופל ומקדיש לו סיפור אישי שיגיע אל אלפים. כיום העלות של הפקת סרט היא לא גבוהה ואפשר לעשות דברים נפלאים בסרטי הנצחה ולכן השיטה של הזאת של סרט הנצחה כה מומלצת וכדאי לכם לחשוב עליה אם אתם רוצים לזכור את הנופלים.

האם כל חברת הפקה יכולה להפיק סיפורי הנצחה?

אם אנו מחליטים ללכת על האופציה של סיפורי הנצחה ועל הפקת סרט אנו נרצה להבטיח כי הסרט יהיה ברמה גבוהה בכדי לכבד את הזיכרון של הנופלים. זה אומר כי אנו צריכים לבחור את חברת ההפקה של הסרט בחכמה.

אתם חייבים להבין כי ככל שחברת ההפקה תהיה יותר טובה כך הסרט יהיה ברמה יותר גבוהה. סרט הנצחה הוא סרט ייחודי השונה מאוד מסרט פרסום למשל או מסרט עלילתי וזה אומר כי לא כל חברת הפקה יכולה לעשותו אלא רק חברה המומחית בכך ואשר הפיקה בעבר סרטי הנצחה ועל כך אנו צריכים לתת את הדעת כאשר אנו באים לבחור חברת הפקה בשביל הפקת סרט הנצחה.

מדוע לא כדאי לצלם לבד סיפור הנצחה?

הפקה של סיפורי הנצחה זה לא משהו שאפשר לעשות גם לבד מכיוון שהדבר דורש התמחות עצומה שאין לאדם רגיל. אתם צריכים להבין שאם אתם רוצים סרט מכבד ויפה אי אפשר סתם כך לשבת על המחשב ולערוך את הסרט אלא יש צורך בידע עצום שאין לאדם מן הישוב. ברנר הפקות מחזיקה בידע הזה עם ניסיון עצום בהפקות סרטי הנצחה ולכן אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בשביל הפקת סיפור הנצחה בסרט תיעודי.

תפריט נגישות