כל מה שרציתם לדעת על הכנת סרטי תדמית

אי אפשר היום לנהל עסק מבלי להשקיע בפרסום. השאלה היא מה דרך הפרסום הטובה ביותר שיש. מחד יש אפשרות לפרסום בגוגל, פייסבוק או אינסטגרם ומנגד יש אפשרויות פרסום ישנות יותר כמו פרסום בעיתונים או פרסום ברדיו. אז במה לבחור? אם כן אנו מאמינים כי התמורה הטובה ביותר להשקעה שלכם היא הכנת סרטוני תדמית.

אם סרט התדמית הוא ברמה גבוהה אזי הוא יכול להפוך לוויראלי ולהגיע לעשרות אלפי אנשים וכל זאת בהשקעה קטנה מאוד. סרט מעביר את הרעיון המרכזי של הפרסומת בצורה הטובה ביותר ולא רק זאת אלא שזה מאוד זול להפיק היום סרט כזה וזאת מכיוון שאפשר לעשות הכול במחשב וכך לחסוך מאוד בעלויות. כך אתם יכולים להבין כי סרט תדמית יכול להתאים גם לחברה קטנה וגם לחברה גדולה ועל כך אין מחלוקת.

האם הכנת סרטי תדמית זה משהו שאפשר לעשות לבד?

עליכם להבין ולדעת כי הכנת סרטוני תדמית מחייבת ידע, ניסיון ויכולות מאוד גבוהות. אנו חייבים לציין כי אם תנסו להכין את הסרט לבד אתם יכולים לפגוע במוניטין של העסק שלכם וזאת מכיוון שהסרט יהיה ברמה ירודה.

לכן ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברת הפקה אשר תפיק את הסרט וכך תבטיח כי הוא יהיה ברמה גבוהה. ההבדל בין סרט שמפיקים לבד ובין סרט שמפיקים עם חברה הוא עצום ואסור לזלזל בהבדל זה. לצד זאת, אנו חייבים לציין כי העלות של הפקת הסרט בטלה בשישים וזאת ההשקעה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות ולכן תמיד אבל תמיד הפיקו סרט עם חברת הפקה ולא לבד.

האם זה משנה איזה חברת הפקה אני בוחר בשביל הכנת סרט תדמית?

הכנת סרטוני תדמית מחייבת פניה אל חברת ההפקה הטובה בשוק ועליכם להבין כי זה מאוד אבל מאוד משנה אל איזה חברת הפקה אתם פונים בשביל הפקת הסרט שלכם. פנו אל ברנר הפקות ותהינו מחברת ההפקה המובילה בארץ לסרטוני תדמית עם תיק עבודות של מאות סרטונים ועם אנשי המקצוע המובילים בארץ בנושא של הפקת סרטוני תדמית.

תפריט נגישות