יתרונות הפקת סרטון הדרכה לעסק

כאשר אתה מתמודד עם המשימה להרוויח יותר כסף בעסק שלך ולהצליח למכור יותר, כשהתחרות שאתה נמצא בה, מול עסקים אחרים ומול מוצרים אחרים הדומים כל כך למוצרים שלך – האפשרות הראשונה היא, כמובן, להשקיע יותר במאמצי השיווק.

נדמה שכבר אין צורך בימים אלה, כשסרטוני הוידיאו הפכו לכלי שיווקי עיקריים, בטלוויזיה, באתר באינטרנט וברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק).להוכיח כי היתרונות של סרטים אלה בשכנוע לקוח פוטנציאלי, לעשות מעשה ולקנות, גדולים יותר מכל כלי שיווקי אחר. אבל יש עוד סרטים הגורמים להעלאת הרווחיות – סרטון הדרכה. 

סרטון הדרכה תפקידו ללמד כיצד להשתמש במוצר חדש, יכול להיות מופנה ללקוח הסופי, שקנה את המוצר ורוצה לדעת כיצד להשתמש בו, או לסוכנים שלך שתפקידם להגיע אל קונה פוטצניאלי ולשכנע אותו לקנות את המוצר.

בעבר היינו מצרפים את סרטוני ההדרכה צרובים על דיסק, לאריזת המוצר. כיום, קל יותר לצרף למוצר קישור לאינטרנט או קוד שנסרק בסמארטפון הפותחים עבורך את הסרטון לצפיה.

אין כמו סרטון ההדרכה ללמד הפעלה או שימוש במוצר חדש. המומחיות שלנו, לצלם את המוצר מזווית הראייה של המשתמש, מאפשרת לצופה להעתיק במדויק את הפעולות הנדרשות להפעלת המוצר.  

קישור לסרט הדרכה המיועד לסוכנים של חברה לייצור משקפיים ייחודיות לרופאי שיניים:

גם סרטון הדרכה שיוצריו לא משתמשים בסרט בשום שם תואר על מנת להאדיר ולשבח את המוצר החדש, משמש כמובן ככלי שיווקי – הוא מעניק חדשנות למוצר, הוא מקל את החששות של הקונה מחוסר ידע להשתמש במוצר, הוא חוסך זמן יקר בלימוד המוצר ומאפשר גם (בעשייה נכונה של הסרטון) היכרות עם מוצרים אחרים של העסק שלך.

אנו ב"ברנר הפקות" נשמח לסייע לך בהפקת סרטון הדרכה לעסק שלך. 

לקבל הצעת מחיר חינם וללא התחייבות – צרו איתנו קשר. 

תפריט נגישות