הפקת סרטונים לעסקים – מה כדאי לדעת לפני שמתחילים

האם אתה חושב להתחיל להשתמש בשירותי הפקת וידאו כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך? אם כן, המאמר הזה בשבילך! 

הפקת וידאו הוא כלי נהדר על מנת להפיץ את העסק ולהניע את קהל היעד שלך לרצות לקנות ממך את המוצרים שלך.

בעזרת שימוש בווידאו, אתה יכול להעביר את הסיפור הייחודי של המותג שלך לקהל שלך ולהבדיל את המותג שלך מהמתחרים. הסרט הוא גם כלי יעיל להבטיח שמי שמבקר באתר שלך יישאר בו יותר זמן – עובדה חשובה מאד לקידום האתר.  

ללא קשר לסוג העסק, התעשייה, או השירותים שאתה מספק – סרטון יכול להשפיע מאוד על ההמרה כאשר הוא נעשה היטב. 

מה מומלץ לעשות  כדי לקבל סרטון תדמיתי טוב? 

עוד לפני ששכרתם חברה הפקת סרטים, אליכם להכיר את שלושת השלבים החשובים בהפקת סרט:

  1. טרום הפקה –  שלב מוקדם של הפקת וידאו. זה החלק החשוב ביותר בהפקת וידאו מכיוון שהוא מבטיח שהמטרות של הסרטון יושגו.  הנושא הראשון שעליכם לקבוע הו מטרות הסרט. הנושא השני הוא תקציב הסרט. יש כמובן זיקה בין מטרות הסרט והתקציב.אחרי שחיפשתם ומצאת את חברת ההפקה המתאימה לכם, יהיה עליהם לערוך תחקיר ולכתוב תסריט. לא תעברו לשלב הבא עד שלא אישרתם את התסריט.
  2. הפקה בפועל –  צילום הסרט. גם פה, על אף שהאחריות על יום זה מוטלת על מפיק הסרט, אתם, כבעלי העסק יכולים להיות לעזר רב, ובעיקר, להכין את אתר הצילום – העסק שלכם, המוצרים – מתקותקים ונוצצים. כל העובדים בבגדים נאותים, האתר נקי ומוקדש, בשעות הצילום לטובת הסרט בלבד. ללא רעשים של מישהו שעובד בחדר הסמוך, ללא מעבר של עובדים בתוך הפריים וכדומה.
  3. פוסט פרודקשן –  עריכת הסרט לאחר סיום תהליך הצילום. עריכת הסרט כוללת – עריכה, אנימציה, קריינות, מוזיקה ועוד. כבעלי העסק עליכם לדרוש לראות את הסרט לפני סיום העריכה הסופית. הפקה נכונה של סרט היא כמו משחק פינג פונג. עליכם לקבל למחשב שלכם את הסרט בשלבי העריכה השונים, לתקן ולאשר. טעות נפוצה שעושים בעלי עסקים בשלב זה – ממנים אדם – מנהל שווק, או מישהו בתפקיד אחר בעסק שהוא זה שבודק את עריכת הסרט בשלבים השונים. "מי שצריך לבדוק את הסרט הוא המחליט הסופי". הקפדה על כלל זה תחסוך זמן רב ועבודה מיותרת ותמנע חוסר נעימות בין המעורבים.

ישנם סוגים רבים ושונים של סרטונים 

  1. סרטוני תדמית 
  2. סרטוני הדרכה 
  3. סרטוני עדות לקוחות 
  4. סרטון מתוך ארועי חברה 
  5. סרטוני קידום מכירות 
  6. סרטון מוצר 
  7. סרטון תיעודי של אירועי חברה או פעילות החברה .

ברנר הפקות וידאו הינה חברה ותיקה בתחום, פנו אלינו לקבלת מידע נוסף על הפקת סרטוני וידאו לעסק שלכם. נשמח לפגוש אתכם ולבדוק יחד איתכם איזה סוג סרטון מומלץ לכם להפיק על מנת לקדם את פעילותכם העסקית. 

תפריט נגישות