הפקת סרטונים שיווקים לעסק שלכם

מרבית הסרטונים שאנו מפיקים נועדו למטרות שיווקיות, לפרסום באתר וברשתות החברתיות כמובן. 

יש סרטוני הדרכה, סרטוני הסברה, סרטוני עדויות וסרטי מוצר, סרטוני תדמית ועוד. 

לכל סרטון יש את היתרונות שלו ואנו ממליצים לכם להלחליט איזה סרטון שיווקי להפיק בהתאם לקהל היעד שלכם, הפלטפורמות שתרצו להפיץ את הסרטון ובעיקר לפי האסטרטגיה השיווקית שלכם. 

להלן דוגמאות לסוגים שונים של סרטונים שיווקים: 

סרט הסברה

אם אתה מחפש דרך רבת עוצמה להציג את המוצר או השירות שלך, סרטון הסברה שיווקי הוא הפתרון המושלם!

להלן דוגמא של סרטון שהפקנו לאחד מהלקחות שלנו, סרט תדמית שהופק עבור מרפאת השיניים של ד”ר כרמי. הסרט, שהופק על יד “ברנר הפקות” מיועד לפייסבוק ולאינסטגרם, לכן אורכו דקה אחת בלבד, ללא קריינות ומלווה בכתוביות המעבירות את המסר ללקוחות : 

 

סרטוני הדגמת מוצר 

תפקידם של סרטוני הדגמת מוצר, הוא להראות לקהל היעד שלך איך המוצר שלך עובד, כיצד הוא יכול להועיל לו ומהם התכונות הייחודיות שלו לעומת מוצרים דומים בשוק. סרטון מסוג זה מושלם להחדרת מוצר חדש לשוק. לעורר את הלקוחות הפוטנציאליים להתעניין במוצר כזה ולשכנע אותם לקנות אותו.

הסרט ECO TOILET”  – אסלה מהפכנית” הופק עבור ממציא האסלה – מדען ישראלי המתמחה בהנדסת מים, על מנת לגייס בעלי הון, יזמים ותעשיינים בארץ ובעולם שישקיעו בפיתוח האסלה וייצורה

סרטוני הדרכה 

סרטוני הדרכה הם אחד מסוגי סרטוני השיווק הפופולריים ביותר. הם מרתקים, אינפורמטיביים ויכולים לעזור לך להתגאות במוצר או בשירות שלך בצורה קלה להבנה. 

להלן דוגמא לסרט מוצר אנימציה להתאמת משקפיים – אדמטק

סרט ההדרכה הזה מיועד לקהל צופים מוגדר מאד – צוות הסוכנים של החברה, בארץ ובחו”ל. תפקידם להגיע למרפאות רופאי השיניים, הלקוחות, וללמוד את כל מה שנדרש להתאמת המשקפיים לרופא. סרט האנמיציה, מסביר צעד אחר צעד, את כל שלבי המדידה. 

למידע נוסף על הפקת סרטני שיווק לעסק שלכם, צרו איתנו קשר.

 

תפריט נגישות