4 היתרונות החשובים של הפקת סרטוני הדרכה

בתקופה האחרונה, סרטוני הדרכה הפכו לשיטת למידה מקובלת ומוערכת על ידי אנשים מכל תחומי החיים. בין אם זה באוניברסיטה, במפעל, בבנק, בבית הספר או סתם אמא בבית שמתעניינת בפרויקט של עשה זאת בעצמך. כולם נהנים מסרטוני ההדרכה ב-YouTube.

חברת ברנר הפקות מתמחה ביצירת סרטוני הדרכה כבר שנים רבות. להלן מספר יתרונות שיש לסרטים אלו על פני סרטים אחרים. 

לחצו כאן למידע על הפקת סרטוני הדרכת מוצר 

יתרונות הפקת סרטי הדרכה

מקדם הבנה טובה יותר

הצופים יכולים להבין טוב יותר את הרעיון, השיטה, ההפעלה,  הרבה יותר טוב אם הם צופים בסרטון הדרכה עשוי היטב. 

התסריט צריך להיות ברור ותמציתי, וללא דילוגים על שלבים שאולי נדמה לנו כי הצופה יבין אותם לבד. 

הצילום צריך להיות מדוייק ואם כוונת הסרט ללמד איך להרכיב איזה חפץ או להפעיל אותו, יש לצלם לכך בפיסקה הבאה.

העברת ידע בחלון זמן קצר לסרטונים

לסרט וידיאו יש את היכולת להעביר כמות גדולה של ידע על המושגים המורכבים ביותר תוך זמן קצר יותר בהשוואה לשיטות ההוראה המקובלות. הסרט מפעיל מספר חושים – הראייה והשמיעה. ומקל על המוח לקלוט את המסרים המועברים בסרט.

אחזור קל

ניתן להוריד את סרטוני ההדרכה למחשב או לפלפון או לצפות בYOUTUBE . הלומדים יכולים לגשת ולצפות בהם בכל עת. ניתן לצפות בסרטוני ההדרכה שוב ושוב או להתמקד באותו חלק בסרט המסביר שלב שלא הבנת היטב. אתה יכול לצפות בהם בזמן שאתה מבצע את המשימה בעצמך כדי לוודא שאתה מבצע אותה נכון.

מגדיל את בסיס הקהל שלך

סרטוני הדרכה, כמו שאמרנו קודם, הפכו לדרך מועדפת אהובה ללמוד דברים חדשים. אנשים מכל תחומי החיים מבקרים ביוטיוב כדי לחפש מדריכי וידאו בנושא העניין שלהם. בין אם זה מדריכים לקישוט עוגה או הדרכה להכנת טייזר בבית החלפת רכיבי מנוע במשאית פורד F150, אנשים יהיו מוכנים להירשם לערוץ שלך אם תעשה סרטוני הדרכה מדהימים. 

בסיס מוגדל של עוקבים פירושו מספר גבוה יותר של צפיות, מה שבסופו של דבר מתורגם להכנסה גבוהה יותר.

לסיכום

אם אתם מחפשים בית הפקה שעושה סרטוני הדרכה, הצוות שלנו בברנר הפקות ישמח לסייע לכם. אנו מאמינים שסרטוני ההדרכה מועילים הן ללומדים והן למדריכים. העובדה שניתן לצפות בהם מספר פעמים מבטלת מגבלה גדולה. אולי מדריך לא יוכל להסביר לך תהליך מאה פעמים, אבל הסרטון שלו בהחלט יכול עד שתבין אותו סוף סוף.

 

תפריט נגישות