5 יתרונות מרכזיים בהפקת סרטון וידאו לעסק קטן

שנת 2021 עומדת להסתיים ושנת 2022 בפתח. זה הזמן להתחיל לסגור תוכנית שיווקית לשנה הבאה. 

כחלק מתכונית השיווק שלכם, אני ממליצים לכם בחום רב לתקצב הפקת מספר סרטונים לעסק שלכם – סרטוני תדמית, סרטי הדרכה או סרטוני ממליצים, לצורך קידום ושיווק העסק שלכם. 

הפקת וידאו לעסק שלכם חשובה מאד ותסייע לכם לשווק טוב יותר את העסק הקטן שלכם. 

הפקת סרט וידאו עבור העסק הקטן שלך היא דרך מצוינת להשיג יותר לקוחות, ליצור יותר לידים ולבנות מערכות יחסים חזקות יותר עם לקוחות. 

להלן חמישה יתרונות של הפקת וידאו שפשוט לא ניתן להתעלם מהם:

מודעות מוגברת למותג

סרט וידאו הוא הדרך הטובה ביותר להוציא את המותג שלך החוצה ולהגיע לכמה שיותר אנשים. מחקרים הראו שכ -90% מהאנשים מגלים מותגים או מוצרים חדשים תוך כדי עיון ביוטיוב, כאשר 70% מהם אומרים שביצעו רכישה ממותג כל שהוא על סמך הסרטונים שבהם צפו. לרוע המזל, עם כל הפוטנציאל הזה, אחוז קטן מהעסקים הקטנים בישראל משתמשים בפלטפורמות וידאו כמו יוטיוב כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהם.

מכיוון שצרכנים מבלים יותר מזמנם הפנוי בצפייה בסרטונים מקוונים, עסקים קטנים יכולים להפיק תועלת רבה מהוספת הפקת וידאו לאסטרטגיה שלהם לבניית מודעות למותג.

מעורבות גדולה יותר ברשתות חברתיות 

עם כ -3.6 מיליארד אנשים המשתמשים במדיה חברתית (פייסבוק, איסטגרם) זה הגיוני עבור עסקים קטנים לנצל פלטפורמות אלה לטובתם. עם זאת, פשוט להגדיר עמוד פייסבוק או אינסטגרם זה לא מספיק. אתה צריך לעבוד כל הזמן באופן פעיל על בניית הקהילה שלך, מה שאומר לעודד, במדיה החברתית, מעורבות בכל הזדמנות.

מחקרים מראים שסרטוני מדיה חברתית יכולים להיות משאב רב עוצמה עבור מותגים. במחקר אחד, 62% מהאנשים הסכימו שהם מתעניינים יותר במוצר/מותג לאחר שראו סרטון על זה ב-Facebook Story, בעוד מחקר אחר הראה שסרטון מדיה חברתית יכול לייצר עד 1200% יותר שיתופים מאשר תמונות וגם תוכן טקסט משולב.

הגברת ההכרות עם המוצר / שרות שלך 

כשמגיע הזמן לחשוף את הלקוחות שלך את המותג שלך ואת מה שיש לך להציע, מחקרים מראים שצרכנים מעדיפים ליצור אינטראקציה עם סרט וידאו על פני פוסטים טקסטואליים רגילים. 94%  מהמשווקים אומרים שסרטונים הגדילו את ההבנה של המוצרים או השירותים שלהם בקרב הצופים.

זה כמעט בלתי אפשרי להסביר מוצר או שירות באמצעות טקסט בלבד. סרטונים הם דרך מצוינת ללמד לקוחות מה אתה מוכר, למה זה חיוני ואיך זה עובד בפועל.

בניית אמון 

מכל היתרונות של הפקת וידאו לעסקים קטנים, אחד החשובים ביותר הוא שווידאו עוזר לבנות אמון בינך לבין הקהל שלך. רוב הצרכנים סקפטיים לגבי עסקים ומוצרים חדשים. סרט וידאו יכול לעשות צעד גדול בבניית האמון  של העסק שלך עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. לא רק שכוח ההשפעה של תוכן וידאו עוזר לבנות אמינות, אלא גם עוזר לחזק את העסק שלך בעיני הלקוחות שלך.

ניתן להשתמש בווידאו בעשרות דרכים כדי לבנות אמון, כולל שיתוף סרטוני מידע על המותג והמוצר שלך, כמו גם סרטוני עדות של לקוחות. מחקרים מראים ש -91% מבין הגילאים 18-34 אומרים שהם סומכים על חוות דעת של לקוחות בדיוק כמו המלצה של חברים. 

אינך רוצה לפספס את ההזדמנות הזאת להתחבר לקהל שלך.

צרכנים מעדיפים תוכן וידאו

צרכנים מבלים יותר זמן בצפייה בסרטונים מקוונים, מה שמצביע על כך שסרטונים הם צורת תוכן מועדפת. למעשה, כאשר ניתנה בחירה בין צורות תוכן שונות, כגון ספרים אלקטרוניים, מאמרים ואינפוגרפיקה, ללמידה על מוצרים או שירותים חדשים, 68% מהם הצהירו כי הם מעדיפים לצפות בסרטונים.

סרט וידאו מרתק יותר, וקל יותר לצרוך אותו מאשר טקסט. מחקרים מראים שאלו שצופים בסרט וידאו שומרים למעשה על 95% ממה שראו, לעומת 10% בלבד  בעת קריאת תוכן טקסט. המשמעות היא שבעלי עסקים קטנים יכולים להעביר את דבריהם בצורה פשוטה יותר בעת שימוש בסרט וידאו, והם יכולים גם להגיע לקהל גדול יותר מאשר באמצעות טקסט בלבד.

לסיכום, כפי שציינו –  סרט וידאו חייב להיות חלק ממערך השיווק שלכם בשנת 2022, לקבלת ייעוץ והצעת מחיר להפקת סרטוני וידאו לעסק שלכם, צרו איתנו קשר.

תפריט נגישות