שאלות נפוצות בקשר להפקת סרטון מוצר

אם על סרטון המוצר שלי לכלול טקסט?

זה יכול לכלול טקסט או קריינות, אם כי זה לא תמיד הכרחי, וזה תלוי במטרת הסרטון שלך; אם אתה מכין סרטון הדגמה למוצר עבור דף המוצר שלך כדי להדגים עד כמה המוצר שלך אסתטי ומפנק, אז מילים לא תמיד נחוצות. אם המוצר שלך חדשני, ייתכן שתרצה שמלל כתוב קטן יזכיר את התכונות המרשימות שלו. אם, למשל, אתה זקוק לסרטון מסביר כדי להציג את הסטארט-אפ החדש שלך, סביר להניח שתזדקק לסרטון מוצר מסופר.

לא מעט גולשים בפייסבוק או באפליקציה שיתופית אחרת (שהפכו לאחד מצינורות השיווק הבולטים), נוטים לצפות בסרטונים ללא סאונד. לכן אם אכן אתה מייעד את הסרט לאפליקציה שיתופית, כדאי תמיד לשלב בסרט כתוביות, מאירות עיניים, שיבליטו את המסרים שאתה רוצה להעביר.

איזה אורך הסרטון צריך להיות ?

סרט מוצר טיפוסי נמשך בין חמש עשרה שניות לסביבות שלוש דקות. זה צריך להיות קצר מספיק כדי לאחוז בתשומת ליבו של הצופה אבל מספיק זמן כדי להכיל את כל המידע שאתה צריך כדי לתקשר. בהמשך, נבחן דוגמאות לסרטוני מוצר באורכים שונים ונדון מדוע האורך מתאים לסוג הסרטון.

היכן אני מפרסם אותו?

סרטוני מוצר נהדרים הם תכליתיים וניתן להשתמש בהם בערוצים שונים. בעת יצירת סרטון מוצר לדף האינטרנט שלך, למשל, שקול היכן אתה יכול להשתמש בו. צוות המדיה החברתית שלך תמיד זקוק לתוכן מעולה; האם תוכל להשתמש בו כחלק מאסטרטגיית הפרסום בתשלום שלך?

להלן מספר שימושים שיש לקחת בחשבון:

  1. באתר האינטרנט שלך: דף הבית, דף הנחיתה, דף המוצר.  זהו השימוש הנפוץ והברור ביותר בסרטוני מוצרים. הדגמות מוצרים מציגות את המוצרים שלך בפני המבקרים המקוונים שלך. הסרטים הם תוספת נהדרת ל"דף הבית" או לדף "אודות" כדי ללספר את סיפור 

המוצר / האתוס שלך.

  1. בערוצי המדיה החברתית שלך: יוטיוב,, פייסבוק, אינסטגרם וכו . מאז שהאינסטגרם השיקה את IGTV וסיפורים, הפך האינסטרם לפלטורמה חשובה מאד ליצירת מעורבות עם קהל הלקוחות שלך בנוסף לפטלפורמות הותיקות, פייסבוק ויוטיוב.
  2. פרסום בתשלום: מדיה חברתית, גוגל , מדיה תומכת (למשל, פרסום מודעות בתחנת רכבת). הדגמות של מוצרים, סרטוני הדרכה וסרטוני הסבר יכולים לייצר תוצאות מעולות לפרסום שלך. 

הקפידו על איכות הסרטון 

סרטון מוצר שהופק בצורה גרועה הוא גרוע יותר מלא להפיק סרטון בכלל. 

אופן הצגת המוצר שלך חשוב ביותר. התמונה תשפיע גם על תפיסת המותג שלך בכללותו, לטוב ולרע. לכן חשוב לבחור חברת הפקת וידאו מקצועית עם תיק עבודות רחב ואיכותי. 

לקבלת הצעת מחיר להפקת סרט מוצר צרו איתנו קשר. 

תפריט נגישות