החשיבות בהפקת סרטוני מוצר

המוח האנושי נמשך לתמונות נעות, כך שאם אתם מסתמכים על צילומים סטטיים כדי למכור את המוצרים שלכם, אתם קצת מפספסים … 

מחקרים אחרונים מראים שלאחר צפייה בסרטון וידאו עולה הסיכוי שהצופים יקנו את המוצר במעל 65% ! נתון מדהים. 

אם אין לכם סרטון שמקדם את המוצר שלכם, זה הזמן לעשות אותו.

סרטוני מוצר משמשים לכל ענף ובכל מגזר, החל מאופנה  ומזון ועד מנועי חיפוש ומכוניות יוקרה. כל מוצר, כל מותג ייראה טוב יותר, יפה יותר, על המסך.  

מהו סרטון מוצר?

סרטון מוצר הוא לפני הכל – סרט תדמית. כלומר תפקידו להאדיר את ערכו של המוצר הייחודי עליו נעשה הסרט, מתוך כוונה להניע את הצופה להיהפך ללקוח ולרכוש את המוצר. 

לפעמים עדיף לא להסתפק בתאור המוצר וציון יתרונותיו, אלא ליצור סרט שהוא כעין סרט הדרכה, המדגים ומסביר חזותית כיצד להשתמש במוצר. ההחלטה איזה סרט עדיף – תדמיתי או הדרכה, תלוי ביתרונותיו של המכשיר ורמת החשיפה שלו לפני הפקת הסרט.

אחת ההחלטות החשובות שיש להחליט בעת הפקת הסרט הוא מי יהיה הפרזנטור שיציג את המוצר. 

האם צריך פרזנטור שייראה על המסך, או מספיק בקריינות מחוץ למסך?

האם הפרזנטור הוא שחקן או דוגמן, או בעל העסק. 

האם גבר או אשה?

ההחלטה על הפרזנטור היא רק אחת מהנושאים החשובים שיש שקובעים את הצלחתו של הסרט, וחשוב לדעת – לא מספיק שהסרט ייראה יפה, קצבי ומעניין – חשוב לבחון אותו לפי המטרות השיווקיות של בעל העסק.

כיצד העסק שלך יכול להפיק תועלת מסרטוני מוצר?

  1. שיפור בשיעורי ההמרה – הכוונה היא הגדלת אחוז הפיכת הלקוחות המתעניינים ללקוחות קונים – המרה מהתעניינות לרכישה בפועל! 
  2. שיפור החזר על ההשקעה – ההשקעה בפיתוח והקמת מוצר גבוהה בדרך כלל, סרטון וידאו יסייע בהגדת המכירות וישפר את הסיכוי להחזר השקעה מהיר יותר. 
  3. הגדלת שיעורי הקליקים באתר,  סרטון מייצר עניין ומגדיל את הסיכוי שהלקוח המתעניין ילחץ על הלינק לאתר שלכם לצורך קבלת מידע נוסף. 
  4. הגדלת מכירות המוצר במסחר האלקטרוני

הפקת סרט מוצר עם ברנר הפקות 

ברנר הפקות מתמחה בהפקת סרטוני מוצר, סרטוני הדרכה וסרטי תדמית. מוזמנים לצפות בכמה מהעבודות שלנו שלנו בתחום – לחצו כאן

למידע נוסף על הפקת סרטוני מוצר צרו איתנו קשר

תפריט נגישות