כיצד לשווק נכון את העסק שלכם באמצעות סרט תדמית

עסקים רבים מקדמים בימים אלו את העסק שלהם באמצעות סרטוני וידאו, בעיקר סרטוני תדמית.

מרבית העסקים הפיקו את הסרט ללא בדיקה מקיפה והכרות מספקת עם קהל היעד שלהם.

אי הכרות עם קהל היעד יכולה לפגוע באפקטיביות של הפרסום וגורמת לתסכול רב בקרב בעל העסק.

זכרו, גם סרטון תדמית מעולה לא יספק את הסחורה אם לא יגיע לקהל היעד המתאים.

לכן, היום יותר מתמיד, חיוני להכיר למי אתם מנסים להגיע ואיך בדיוק תוכלו להשפיע עליהם, בין אם אתם משתמשים בסרטונים שלכם ביוטיוב, ברשתות מדיה חברתית או דרך דפי נחיתה באתר שלכם,  עליכם לוודא שקהל היעד שלכם הוא זה שיצפה בהם.

אז מה כדאי לעשות ?

שתפו את הסרטון בפלטפורמות הנכונות

המדיה החברתית היא אחד המקומות החשובים ביותר לשיתוף תוכן וידאו עבור העסק שלך. הכרת קהל היעד שלך חיונית להבטחת הפרסומות הללו וסרטוני תדמית אחרים הנראים על ידי האנשים הנכונים. אתרים כמו פייסבוק מאפשרים לך להשתמש במודעות בתשלום שנשלחות לגולשים לפי משתני דמוגרפיה ממוקדים, כגון גיל, מין ומיקום מדוייק בארץ. עליך להכיר את הכלי החשוב הזה ולהשתמש בו לפי איפיוני הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

ככל שתגדירו מי הקהל שלך, תדעו גם אילו פלטפורמות יעילות יותר עבור תוכן הווידאו שלכם. יתכן וקהל היעד שלכם נמצא למשל בלינקדאין ולא באינסטרגם, ולהיפך. עליכם לקבוע היכן תוכן הוידאו שלכם יהיה היעיל ביותר.

הגדילו מעורבות

סביר יותר שאנשים יעסקו בתוכן וידאו כאשר מדובר במשהו שמושך אותם. בעזרת סיפור או אתוס (או רגש), סרטונים יכולים לתפוס תשומת לב באופן מיידי ולגרום לאנשים להתעמק במסר המועבר בסרט יותר מאשר היו מתעמקים בטקסט כתוב.

צרו תוכן וידאו רלוונטי

כל רגע בסרטון שלכם צריך להיות ישים לקהל היעד שלכם.  קשרו כל מילה הנאמרת בסרט או כל צילום וידיאו, לקהל היעד שלכם.  כאשר אתם מבצעים מחקר שוק להגדרת קהל היעד, לימדו מה משפיע על הלקוחות שלכם ומידע זה חייב למצוא את ביטויו בסרטון שלכם.

ככל שהתסריט שלכם והמסרים שלכם יהיו רלוונטיים יותר כך יגדל הסיכוי להשיג תוצאות.

השיגו המרות גבוהות יותר

אתם רוצים שאנשים יעשו יותר מאשר רק לצפות בסרטונים שלכם, נכון?

למזלכם, תוכן ווידאו כבר משותף כיום – 1200% בתדירות גבוהה יותר מכל סוג אחר של שיווק, מה שמקנה לו את שיעור ההמרות הגבוה ביותר עבור העסק שלכם. תארו לעצמכם  עד כמה הטקטיקה הזו תהיה חזקה יותר כאשר הסרטונים שלכם יופנו לקהל ספציפי וממוקד יותר.

כשאנשים רואים משהו שמרגש אותם או מעניין אותם, הם נוטים יותר לבצע פעולה (CTA). חשוב שתכללו מספר קריאות לפעולה בתוכן שלכם כדי להניע את הקהל שלכם לבצע אותה.

הפכו את הסרטון לאישי יותר.

נסו להפוך את הסרטון שלכם לאישי יותר וזאת על מנת לעורר את רגשות הצופים, במקרה כזה יגדלו הסיכויים שקהל הצופים יפתחו נאמנות למותג שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי שיתוף החזון או המשימה של החברה והכרזה על מה שחשוב לכם ולחברה שלכם, על מה אתה נלחמים ומה מרגש אתכם בעשייה העסקית שלכם.

מצאו את קהל היעד שלכם לפני שאתם עושים סרטון לעסק

זכרו, לפני הפקת סרט תדמית לעסק, חשוב מאד לבצע מחקר ולהגדיר באופן ברור ביותר מי קהל היעד שלכם, חשוב להגדיר לפי – מאפיינים דמוגרפיים, מאפיינים סוציו אקונומיים, העדפות, אהבות, שנאות וכו'. נסו לדמיין את הקהל שלכם נכנס למשרד שלכם, איך הוא ייראה? מה הוא ילבש ? מה הוא אוהב לאכול ? מה חשוב לו ?

מחקר שכזה יסייע גם לנו להפיק לכם סרטון תדמית אפקטיבי שיביא לעסק שלכם לקוחות רבים.

מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבל מידע נוסף

תפריט נגישות