סוגי סרטונים שכדאי לייצר לעסק שלך

הפקת סרטוני תדמית לעסק
רן ברנר בצילומי סרטון תדמית

כל עסק זקוק לסרט תדמית, עסק משגשג, עסק חדש, עסק שנותן שרות, או חברה שמספקת מוצרים. 

סרט הוא אחד הדרכים הטובים ביותר בימים אלו להציג את העסק שלכם, אין ספק שהחוויה של סרט שונה מחוויה של קריאת טקסט או אפילו של תמונה סטטית. 

את מלוא המידע  על העסק שלכם ניתן להציג בסרט ולכן זהו כלי אפקטיבי מאד. 

אחד האתגרים של כל עסק הוא בתחום השיווק ובעיקר בצורך בהעברת מסרים אפקטיבית ללקוות הקצה. סרטון מאפשר זאת בצורה אפקטיבית מאד. 

באמצעות סרטונים ניתן גם להגיע בצורה טובה לבעלי עניין נוספים סביב החברה, העובדים, המשקיעים וכן לקהל היעד ברחבי הרשת. 

כל עסק צריך לבחור איזה סרטון מתאים לו להפיק. ניתן להפיק סרטי תדמית פשוט, ניתן להפיק סרט הדרכה, סרט מתוך כנס חברה או סרט עדויות והמלצות של לקוחות, סרט הדרכת שרות. מומלץ שלכל עסק יהיה גם סרט תדמית בסיסי וגם סרט נוסף. 

אנו נתמקד במספר סרטונים שמומלץ לכל בעל עסק להפיק ולהציג:

סרט חברה – סרט תדמית  

סרט תדמית המציג את החברה  שלכם את הפעילות שלה, את המטרות של החברה. סרט זה הוא למעשה הפרונט של החברה שלכם ויציג את החברה שלכם בצורה הטובה ביותר. סרט זה אמור לייצר אמון ולפתוח דלתות. 

סרט תדמית יכול להיות מוצלם בחוץ, באולפן, הוא יכול להיות בשילוב אנימציה, מה שחשוב בסרט תדמית שהוא יעביר את המסר הנכון ביותר לקהל היעד שלכם. 

הפקת סרט תדמית לחברה הוא סרט חובה, שכן הוא מציע את החברה ומנגיש לקהל היעד כיצד החברה או העסק יכולים לסייע לו. מומלץ מאד להפיק סרט שכזה לכל עסק. 

להלן דוגמא לסרט תדמית. 

סרט המלצת לקוחות 

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך השיווקי הוא יצירת אמון. סרט המכיל עדויות של לקוחות על החברה ועל השרות יכול לסייע מאד בתהליך יצירת האמון. 

סרט המציג כיצד החברה סייע ללקוחתיה או וכיצד השירותים והמוצרים שלו תרמו ללקוחות ללא ספק מייצרת אמון וגורמת למתעניינים ולהרגיש בנוח עם החברה. 

חברות שצמיגות סרטוני המלצות בדפי נחיתה או באתר שלהם מדווחות על הגדלת יחס ההמרה כלומר, יותר לקוחות מתעניינים פונים אליהם ויותר לקוחות סוגרים איתם. 

הפקת סרט המלצת לקוחות יחסית פשוט וקל לביצוע, ניתן לעשות זאת גם בצילום יחידני של כל לקוח או בכנס לקוחות שהחברה עורכת מידי פעם. 

סרט הדרכה

הפקת סרט הדרכה למוצר או שרות אם זה לקהל הרחב או לנותני שרות שהחברה מפעילה, הוא אחד הכלים הכי יעילים להעביר מסר. 

אנו ממליצים לכל חברה המספקת שירות או מפיצה מוצרים להפיק סרט הדרכה. סרט הדרכה שכזה יהיה נגיש ללקוחות או למתעניינים ביוטיוב או בכל פלטפורמה אינטרנטית אחרת ויאפשר לקהל המתעניינים להכיר את החברה שלכם מזווית אחרת ואמינה מאד. 

אין לכם את אחד מהסרטונים שציינתי עדיין? צרו איתנו קשר למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר. 

 

תפריט נגישות