הפקת סרטון תדמית על ידי חברה מקצועית או הפקה עצמית?

ריבוי תוכנות חינמיות לעריכה, השימוש השוטף בטלפון הנייד לצילום והיכולת לעלות באופן מהיר סרטונים למדיה, הובילו עסקים רבים להפיק סרטונים לעסק שלהם באופן עצמאי. 

הפקת סרטון באופן עצמאי היא אמנם זולה יותר מהפקת סרטון באמצעות חברה מקצועיות, אבל התוצאות לא תמיד מספקות ולא שוות את החיסכון בכסף. 

על ההבדלים בין הפקת סרטון תדמית מקצועי להפקה עצמית: 

  1. כתיבת תסריט –  רוב העסקים שמפיקים סרטי תדמית באופן עצמאי לא משקיעים מספיק בנושא התסריט. סרטון תדמית חייב להיות לכלול תסריט איכותי ומקצועי. תסריט טוב הוא לבו של העסק, ללא תסריט טוב ומקצועי לא בטוח שהמסרים יעברו כמו שצריך לצופים – ללקוחות. 
  2. איכות צילום ועריכה בהפקת סרטים מקצועיים לעסק – עם כל הכבוד לסרטונים ביתיים במצלמת הטלפון, או אפילו במצלמת וידאו ביתית אינם מספיקים על מנת לשדר מקצועיות.  צילום דורש תאורה, תכנון זוויות צילום, איפור למשתתפים וגם אנימציה והעמדה כשצריך. גם סרטונים מקצועיים שנראים לכאורה פשוטים, אינם כאלה. נדרשת עבודה רבה מאחורי הקלעים בתכנון, העמדה, תאורה נכונה ועוד. 
  3. סרטי תדמית לעסק המופקים על ידי חברה מקצועית נעשים בצורה הרבה יותר שיווקית ותואמת את הצרכים של השוק. המסרים הרבה יותר ממוקדים, ולסרטון סיכוי גדול יותר להפוך לויראלי.
  4. לוחות זמנים – כשעובדים עם חברה מקצועית שמנהלת את לוחות הזמנים ניתן להפיק סרטון תדמית בזמן קצר יחסית. חברת הפקות מנוסה יודעת לתכנן את לוחות הזמנים ולספק את התוצר בזמן שסוכם. כשניגשים להפיק סרט תדמית לבד באופן עצמאי לא תמיד קל לנהל את לוחות הזמנים ויתכן והפקה פשוטה תמשך לאורך זמן רב, וזמן שווה כסף!!! 
  5. אפקטים – חברה הפקת סרטים עובדת עם תוכנות עריכה ותוכנות אפקטים ברמה הגובה ביותר. ניסיון לייצר אפקטים באמצעות תוכנות לא מקצועיות יכולות להיראות לא טוב בסרטון שנעשה באופן עצמאי וישדר ללקוחות שלכם חוסר מקצועיות… 

 

הפקת סרטוני תדמית לעסק
רן ברנר בצילומי סרטון תדמית

לסיכום, אני לא אומר שלא ניתן להפיק סרטון מוצלח באופן עצמאי, יש מקרים מוצלחים שראיתי . אבל רוב העסקים שניסו לעשות סרטון תדמית לבד, לא הצליחו במשימה והסרטון שהפיקו נראה לא מספיק מקצועי ולא מספיק מעביר את המסר שלשמו נוצר. 

סרטון לא מקצועי שנעשה לבד יכול לייצר תוצאה שיווקית הפוכה, הוא יכול להעביר מסר שלמעשה העסק שלכם לא מספיק מקצועי.

תחשבו על זה אם אתם מציעים ללקוחות שלכם מוצר או שרות מסוים שעולה כסף, אתם הרי אומרים להם שכדאי להם לעשות זאת אצלכם כי אתם מקצועיים יותר ולבד הם לא יצליחו להגיע לאותה רמה … הדבר נכון אם כך גם להפקה סרטון תדמית לבד.

תנו למקצוענים לעשות לכם את העבודה כך שאתם תתמקדו במה שאתה הכי טובים בו … 

להפקת סרטון תדמית מקצועי לעסק שלכם, פנו אלינו. 

 

תפריט נגישות