הפקת סרט תדמית לעסק שלכם – הערכות לשנת 2020

שנת 2019 מסתיימת, ואתם כבעלי עסקים כבר מבינים את חשיבות הפקת סרטי תדמית לעסק ובכלל הפקת סרטי תוכן לעסק.

קצת נתונים בכל זאת:
78% מהאנשים צופים בסרטונים מקוונים מדי שבוע, ו- 55% צופים בסרטונים מקוונים מדי יום. בשנת 2019 סרטונים מקוונים כבר מהווים יותר מ- 80% מכלל התעבורה באינטרנט לצרכנים.
האמת, הפקת סרטון וידיאו לעסק אינה משימה קלה. אם אין לכם עדיין סרטון וידאו לעסק, זה הזמן להתחיל לחשוב ולתכנן אותו לשנת 2020. 

חשוב להבין שהפקת סרטון תדמית מוצלח לעסק מתחיל הרבה לפני שמתחילים לצלם … 

הכל מתחיל בתכנון והכנה נכונה ולכן הכנתי לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להבין ולקדם את תהליך הפקת סרטון לעסק שלכם לשנת 2020. 

השלב הראשון – הגדירו מה מטרת העל של הסרטון 

להלן מספר שאלות שיעזרו לכם:

  1. האם הוא נועד להעלות את הערך של העסק שלכם בפני הלקוחות 
  2. האם הוא אמור לספק הדרכה או מידע על העסק ? 
  3. האם הוא אמור להיות סרטון שיווקי שיופיע בראש המשפך השיווקי שלכם? 
  4. האם יהיה זה סרטון כללי לעסק או שהוא יקדם פעילות מסוימת? 

השלב השני – הגדרו מי קהל היעד שלכם בהתאם להגדרת מטרת הסרטון 

האם הקהל יהיה לקוחות קיימים? האם הוא יופנה לקהל חדש? מה מאפיין את הקהל הזה? גיל? מעמד סוציו אקונומי? מגדר ? מיקום גיאוגרפי ? תחומי עניין ועוד ועוד ועוד … 

אתם חייבים להבין בצורה מעמיקה מי הקהל שאליו את מפנים את הסרטון . הבנה של הקהל הזה יסייע לכם בשלבים הבאים של הפקת הסרטון. 

השלב השלישי  – הבהירו את המסר שלכם 

אל תנסו להעביר את כל המסרים או כל המידע עליכם בסרטון אחד … זה קצת יכול להעמיס על הצופה ולפגוע בהבנת הסרטון. 

כנראה שאתם תצטרכו להפיק יותר מסרט אחד לעסק שלכם, כל סרט למטרה אחרת … 

סרטי מוצר, סרטוני הדרכה או סרט תדמית לפעילות כזו או אחרת. 

לכן חשוב מאד להגדיר בכל סרטון מסר מרכזי אחד עם מטרה מסוימת אחת, לדעתי זה יהפוך את הסרטון שלכם ליעל במיוחד.

שלב רביעי – הגדירו את התקציב שלכם

לאחר שהגדרתם  את הקהל שלכם ואת המסר המרכזי, עליכם להגדיר את התקציב להפקת הסרטון שלכם.

הפקת סרטון איכותי יכול לנוע מכמה אלפי שקלים בודדים ועד כמה עשרות אלפי שקלים. המחיר נקבע לפי פרמטרים שונים – ראו הפקת סרט תדמית מחיר

אני לא ממליץ לכם להתפשר בנושא אלא להפיק סרטון איכותי עם חברת הפקות רצינית. 

הפקת סרטון תדמית במחיר נמוך תוך קיצוץ באלמנטים חשובים או צילום דרך הנייד ועריכה עצמית יכולה לפגוע באיכות הסרט ולהעביר ללקוחות שלכם מסר הפוך ממה שחשבתם להעביר.

היתרונות של עבודה עם חברת ייצור טובה הם שהם מעריכים את העבודה שלהם. הוא ממוקם בתיק העבודות שלהם ומשמש כמודעה שיווקית מקוונת. מתן תקציב לפני שתבקש מהם להזמין את הווידאו שלך מאפשר להם להפיק את התוכן האיכותי ביותר עם התקציבים העומדים לרשותך.

הכרת התקציב שלכם מראש מאפשרת גם לצמצם את מה שאתה יכול ולא יכול לעשות עבור כל פרויקט וידאו נתון, ומבטלת הרבה ניחושים שניים.

בברנר הפקות ניתן להפיק סרט תדמית במחיר מיוחד, אנו מעניקים  10% הנחה לעסקים קטנים ויזמים וגם לעסקים גדולים … ההנחה תקפה עד אמצע שנת 2020. 

אז אם אתם שוקלים להפיק סרט תדמית לעסק שלכם בשנת 2020, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בכל התהליך התכנון וההפקה.

 

תפריט נגישות