5 סיבות לשווק באמצעות סרטוני וידאו

5 סיבות לשווק באמצעות סרטוני וידאו

האם באמת כדאי לשקול להשתמש בסרטונים לקידום העסק שלך? האם יש לך מספיק משאבים כדי ליצור ולהשתמש בתוכן וידאו בשיווק שלך? 

התשובה היא פשוטה: כן, כדאי. לא רק בגלל שכולם עושים את זה אלא בגלל שסרטון וידאו הוא אחד מכלי השיווק הדיגיטלי המגוונים והרווחיים ביותר שיש כיום.

להלן 5 סיבות מדוע עליכם להשתמש בשיווק וידיאו

  1. וידאו משפר את ההמרות והמכירות –המרות למי שלא יודע זה התהליך שבו מתעניין הופך ללקוח. הוספת סרטון תדמית בדף הנחיתה שלך יכולה להגדיל את ההמרות ב- 80% לפי מחקרים אחרונים שנעשו בארצות הברית. סרטוני וידאו טובים יכולים להגביר את המעורבות של הלקוחות בצורה משמעותית. 
  2. ה ROI גבוה  – למרות שהפקת סרטון לעסקים אינו דבר זול ניתן לומר בוודאות שלאורך זמן ההשקעה מוחזרת ללקוח בצורה משמעותית. מבדיקות עולה שמעל 83% מהעסקים דיווחו שהסרטונים שהופקו להם אם אלו סרטוני מוצר, סרטוני תדמית – ייצרו להם הכנסות שהחזירו את ההשקעה בהפקת הסרטונים.
  3. וידאו בונה אמון – אמון הוא הבסיס להמרות ומכירות. אבל בניית אמון צריכה להיות מטרה בפני עצמה. כל הרעיון של שיווק תוכן מבוסס על אמון ויצירת קשרים ארוכי טווח. הפסיקו למכור ותנו לאנשים להגיע אליכם על ידי מתן מידע מעניין ושימושי. אם אתה מעוניינים להשקיע בשיווק תוכן, עליכם להפיק גם סרטונים לעסק. סרטי תדמית יכולים גם הם לעודד אמון. יש צרכנים שעדיין ספקנים לגבי רכישת מוצרים ושירותים באינטרנט מכיוון שהם חוששים מהונאה ומרמאות. סרטונים  יעילים מציגים את המוצרים שלכם בצורה נגישה וברורה יותר, מה שיוצר תחושה אישית וזו הסיבה ש 57% מהצרכנים אומרים שהסרטונים העניקו להם יותר ביטחון לרכישה ברשת.
  4. גוגל אוהב סרטונים – סרטונים מאפשרים לכם להגדיל את משך זמן השהות באתר שלכם. כך, חשיפה ארוכה יותר בונה אמון ומאותת למנועי חיפוש כי לאתר שלכם  יש תוכן טוב.
  5. פניות וידאו למשתמשים ניידים – וידאו ונייד הולכים יד ביד. 90% מהצרכנים צופים בסרטונים בנייד שלהם.  יוטיוב מדווחים שצריכת הווידיאו הניידת עולה 100% בכל שנה. מכיוון שאנשים אוהבים לצפות בסרטונים תוך כדי תנועה, ומספר המשתמשים בסמארטפונים גדל, קהל הוידיאו שלך כל הזמן הולך וגדל. לכן חשוב שיהיה לכם סרטוני תדמית או סרטוני מוצר טובים לעסק שניתן יהיה לצפות בהם בצורה טובה בטלפון הנייד. 

למידע נוסף ולקבלת מבצע סוף השנה שלנו – 10% הנחה על כל הסרטים שתזמינו – צרו איתנו קשר

תפריט נגישות