איך מפיקים סרט תדמית לעסק? כמה עולה סרט תדמית לעסק?

הפקת סרטי תדמית זו המומחיות שלנו וזו הדרך שלנו לסייע לקדם ולשווק את העסק שלך, להגיע אל קהל לקוחות חדש ולהציג זווית חדשה, מקורית, מסקרנת ומעניינת על השירותים או המוצרים שאתה מציע לקהל הרחב. 

הפקת סרט תדמית, בין אם לחברה עסקית או למוסד או ארגון, הוא תהליך חשוב מאד הדורש לא רק יצירתיות אלא גם ארגון, סדר וניהול תהליכים נכון. 

תהליך יצירת סרט תדמית טוב תמיד מתחיל בהגדרת מטרת הסרט ומה הוא יציג לקהל שלו. 

חשוב מאד שסרט התדמית יציג את בית העסק, את השירותים והפעילות העסקית שלו, יציג חדשנות, מקוריות והכל תוך מעטפת רעננה הכוללת מסרים שיווקים ברורים וממוקדים. 

 

הפקת סרטוני תדמית לעסק
רן ברנר בצילומי סרטון תדמית

השלבים ליצירת סרט תדמית מוצלח הם: 

  1. תחקיר וחיפוש אחר רעיון מקורי שיציג לקהל הרחב את היתרנות של העסק, את הבידול שלו ואת החוזקות שלו אל מול המתחרים מצד אחד וכן יענה על הצורך שהלקוחות מחפשים. 
  2. כתבית תסריט מסודר שיכלול בתוכו תיאור של הצילומים והאלמנטים שיופיעו בסרט..
  3. צילום מהווה את החלק החשוב ביותר בהפקת סרטי תדמית. כל פריים וכל צילום יכולים לעזור לנו להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ולכן כדאי לחשוב היטב על כל מה שמצולם או מוכנס לסרט בסופו של דבר.
  4. עריכת הסרט
  5. הצגת הסרטון לקבלת פידבקים, רצוי לקבוצת מיקוד או לקהל מקצועי שיכול לתת ביקורת בונה. 
  6. תיקון הסרטון בהתאם לפידבקים שיתקבלו 
  7. מסירת הסרטון ללקוח 

 מחירון סרטי תדמית

הפקת סרטון תדמית מקצועי ואיכותי יכול לנוע מכמה אלפי שקלים בודדים לכמה עשרות אלפים. המחיר תלוי במורכבות הסרט, ברמת הסרט, אורך הסרט ומטרתו. סרט תדמית יכול להיות בתקציב קטן הכולל פסקול של מוזיקה ותמונות מהמפעל או החברה ועד בעל תקציב גדול סרט הכולל שחקנים, תסריט, קריינות, צילום וידיאו במקום וכדומה.

על מנת לקבוע מה המחיר לסרטון תדמית נדרשת פגישה מסודרת עם הלקוח, הבנת הצרכים ומטרות העסק ואז ניתן לספק הצעת מחיר מסודרת ומקיפה.

למידע נוסף על הפקת סרטון תדמית פנו אלינו

תפריט נגישות