סרט תדמית מחירים

סרטי תדמית – כל מה שרציתם לדעת (כולל מחירים)

 

סרטי תדמית הפכו להיות כלי הכרחי בעולם הפרסום והמיתוג. כל בעל עסק, מעוניין שכמה שיותר אנשים ייחשפו לעסק שלו ויהיו מעוניינים ליצור קשר ולרכוש את שירותיו. סרט תדמית איכותי ומקצועי עושה בדיוק את המצופה ממנו: הוא חושף אנשים רבים לעסק בצורה רלוונטית ומעניינת, מייצר קונוטציה חיובית ומסקרנת לעסק ומעורר בצופים רצון ליצור קשר, לשאול שאלות ואף לשכור את השירות/המוצר.

סרט התדמית יכול לספר את סיפור העסק, להתמקד בפרסום ויצירת קשר או להעלות בעיה ופתרון. הסרט עשוי להיות סרט מצולם במצלמה עם שחקנים או סרט אנימציה עם דמויות מצוירות – תלוי בהעדפת הלקוח ובסוג העסק. סוג העסק משפיע על סוג הסרט הרצוי מסיבה פשוטה: לא כל עסק יצטלם כראוי במצלמה – למשל עסק בתחום הרכבים, הדורש צילום פנימי של מנוע או עסק בתחום הרפואה והבריאות, הדורש צילום פנימי של גוף האדם – בשני המקרים הצילום יהיה יקר ולא מספק ויהיה עדיף לעשות שימוש בסרט אנימציה, אשר יעביר בצורה מהנה ורלוונטית יותר את המסר השיווקי של העסק.

 

מומלץ לבחור בחברה מנוסה, עם חוות דעת חיובית ותיק עבודות עשיר ומגוון, כאשר בוחרים חברה להפקת סרט תדמית. מחיר הוא גורם נוסף שיש להתחשב בו, אך לא מומלץ לתלות את הבחירה במחיר; המחיר הזול ביותר עשוי להיות הונאה או לא לתת את התוצאה הרצויה, בעוד שהמחיר הגבוהה ביותר עשוי להיות יקר ללא סיבה נראית לעין.

 

כאשר סוקרים את מחירי השוק, יש לבחור את המחירים המתאימים ביותר לכיס שלכם עבור סרט תדמית, מחירים רלוונטיים אשר עומדים בתקציב שהגדרתם לעצמכם מראש. כמובן שיש להתחשב גם באיכות, השירות ובתוצר הסופי – אשר צריך לשרת את מטרת החשיפה והפרסום בצורה הטובה ביותר.

 

חברת ״ברנר הפקות״ שמחה להציע את האיכות הגבוהה ביותר בתחום סרטי תדמית, מחירים רלוונטיים ונוחים לכל כיס (הכוללים מבצע של סרט תדמית ב- 800 שקלים לעסקים קטנים) ושירות מקצועי ואדיב. נשמח אם תצרו איתנו קשר  דרך האתר, במייל בכתובת ran@brenner.co.il או בטלפון במספר 09-8943898.

תפריט נגישות