מדוע פרסום בוידאו כל כך אפקטיבי?

אם התוכן הוא המלך, הסרטון הוא האלוהים – מלך המלכים.  אין ספק שכיום וידאו הוא הדרך היעילה ביותר למכור את הסיפור שלכם. 

מדוע מודעות וידאו בפייסבוק, גוגל או רשתות לקוחות  שישתכנעו לשלם לכם עבור המוצרים שלכם?

התשובה  היא שהווידיאו הוא המדיום השיווקי שעובד על מרבית החושים בהם הצופה או הגולש קולט את המסר . 

סרטון ווידאו הוא חזק יותר ללא עוררין מכיוון שהוא משלב את המדיומים בהם פועלים אמצעי השיווק השונים: 

1) טקסט (אותיות ומספרים);

2) ויז'ואל (תמונות וגרפיקה); 

3) שמע (מוסיקה, קול, וצליל).

כל מדיום בפני עצמו יכול להיות מרתק; מודעות שמשתמשות אך ורק בטקסט עדיין קיימות, ופרסום ברדיו (רק שמע) עדיין קיים.  מרבית הפרסום מורכב בעיקר ממותגים המשלבים תמונות וטקסט: שלטי חוצות, מודעות באנרים ומודעות פייסבוק. אך כאשר משתמשים בכל שלושת הכלים יחד, יש סינרגיה. פתאום יש לך משהו.

 

מודעות וידאו טובות מראות כמה שילוב של טקסט, אמצעים חזותיים ואודיו יכולים להיות אפקטיביים יחד. תארו לעצמכם מודעה מודפסת – תמונות יחד עם טקסט.   לא ממש מרגש, נכון? 

נסו לדמיין מה תהיה גרסת הרדיו של מודעה זו. לא פשוט בכלל. לעומת זאת, וידאו – אפילו סרטון פשוט – שילוב של צילומים יפים ומהירים, קריינות איכותית ומוזיקה מרגשת. – כל אחד רצה לראות. כל אחד יכול להשתכנע כי מה שראה שווה להתייחסות.

כמובן, שלטי חוצות ומודעות הרדיו הנעשים בצורה מקצועית עדיין יכולים להיות יותר מרתקים ואפקטיבים מהסרטונים הגרועים ביותר. עם זאת, אם תפיקו סטון לעסק שלכם עם חברה מקצועית,  הסרטון ינצח בכל פעם במיוחד בשילוב עם SEO אפקטיבי.  

זכרו –  עם שיווק באמצעות סרטונים – התנועה לאתר שלכם יכולה לעלות ב- 35-40%!

בשורה התחתונה, אנו ממליצים לכם ליצור מודעות פרסום בוידאו, זה ייתן את התמורה הטובה ביותר על ההשקעה שלכם מכל אלמנט פרסומי אחר. התקשרו אלינו ונעזור לכם  ליצור מודעות וידיאו ויראליות לצמיחת העסק שלכם. 

רן ברנר

תפריט נגישות