טרנדים שחשוב להכיר בתחום הפקת סרטי וידאו לעסקים

תחום הפקת וידאו בכלל והפקת סרטי תדמית בפרט  ראה הרבה שינויים במהלך השנים האחרונות. עם מחקר ופיתוח מתמידים, חידושים מהירים בטכנולוגיית הפקת וידאו, מהתפתחויות במציאות מדומה והפקת וידאו 4K ועד צילום וידאו אווירי ומזל"ט, טכנולוגיית הפקת הווידאו הגיעה לרמה חדשה לגמרי.

עברנו דרך ארוכה מצפייה בווידיאו על גבי תקליטורי VCD ו-DVD ועד Blu-ray והזרמת וידאו דיגיטלית (כגון נטפליקס.) ההתקדמות הזו בסטרימינג דיגיטלי נובעת מפיתוח בטכנולוגיית הפקת וידאו והטמעתה. 

עסקים משתמשים כעת בטכניקות שיווק בווידאו לצורך נוכחות מקוונת טובה יותר. לפי סקר שנערך לאחרונה, הכללת סרטון בדף נחיתה יכולה להגדיל את ההמרה ב-80% והכללה במייל מביאה לעלייה של 200-300% בשיעור ההקלקה. 64% מהמשתמשים קונים מוצר באינטרנט לאחר צפייה בסרטון. לפי דיווחים של YouTube, צריכת הווידאו הנייד עולה ב-100% מדי שנה, וזו הסיבה שחשוב ליצרני הווידאו להישאר מעודכנים עם הטרנדים העדכניים ביותר בהפקת וידאו.

מגמות בהפקת וידאו לעסקים שכדאי שתכירו 

  1. מציאות מדומה
    מציאות מדומה עם שחקנים גדולים כמו סמסונג וגוגל המפתחות טכנולוגיית מציאות מדומה ומפתחי חומרה חדשים שעובדים על הטמעת שינויים קיצוניים ב-VR לצריכה המונית, היו הרבה התפתחויות בטכנולוגיית המציאות המדומה בשנים האחרונות. שימוש במציאות מדומה היא דרך יצירתית למותגים לתקשר עם הלקוחות שלהם בצורה חדשה וחדשנית. חברות גדולות כמו וולוו כבר השתמשו בטכנולוגיה הזו עבור מסע הפרסום #VolvoReality לנסיעת מבחן של '2015 XC 90' שלהם. 
  2. אוויריות וידאו ומזל"טים
    וידאו צילום אווירי והשימוש ברחפנים צובר פופולריות בעולם הפקת הווידאו. השימוש ברחפן זול יותר ממציאת מסוק לצילום וידאו אווירי, לכן, רוב האנשים פונים כעת לרחפנים לכל צרכי הצילום האווירי שלהם. יתרון נוסף של שימוש במזל"טים הוא המצלמה היציבה שלה המספקת שעות של צילומים שימושיים שניתן להשתמש בהם ממספר רב של סיבות. צילומי אוויר הם דרך מצוינת לעסקים להקדים את המתחרים שלהם. שימוש ברחפנים להפקת וידאו לעסקים הוא מגמת הפקת וידאו פורצת דרך המשמשת היום למטרות שונות; גם עסקים אבל גם לפנאי.
    תעשיית הרחפנים מוערכת בכ-3.3 מיליארד דולר, שצפוי להגיע ל-90 מיליארד דולר עד שנת 2025. נתונים סטטיסטיים אלו סוללים את הדרך לראות הרבה מגמות עתידיות בתחום הרחפנים והפקת וידאו אווירי.
  3. סרטוני 4K
    4K או UHD –  Ultra High Definition הוא חידוש נהדר בהפקת וידאו המספק את איכות התמונה הטובה ביותר בכל הנוגע לווידאו. ל-4k יש רזולוציה סטנדרטית של 4000 פיקסלים בניגוד ל-HD שהוא 1920 על 1080 פיקסלים. טכנולוגיית 4K הגיעה ליותר מסתם טלוויזיות ואולמות קולנוע, היא זמינה גם בטלפונים ניידים בימינו. מכיוון שטכנולוגיית 4K מאפשרת צפיפות פיקסלים גדולה יותר, היא מעודדת אותך לצלם וללכוד את הפרטים העדינים ביותר תוך אספקת עומק צבע טוב יותר בהשוואה לטכנולוגיית HD רגילה. היתרונות של הפקת וידיאו 4K כוללים -מאוחר

    • עיבוד יותר טוב יותר של תמונות
    • אפשרויות נוספות למניפולציה של כל מסגרת תמונה – ניתן, בחדר העריכה לעשות זום אין ללא פגיעה בחדות התמונה.
    • תוצאות טובות יותר במיוחד בצילום באולפן עם מסך ירוק ובמעקב אחר תנועה.

מקווים שמאמר זה סיפק לכם חומר למחשבה לגבי האפשרויות העומדות כיום בתחום הפקת סרטוני התדמית לעסקים בפרט והפקת סרטונים לעסקים בכלל. אנחנו בברנר הפקות מקפידים להיות עדכניים ולספק ללקוחות שלנו את האפשרויות הרבות שהטכנולוגיה מאפשרת כיום. נשמח לסייע לכם בהפקת הסרטון הבא לעסק שלכם, צרו קשר. 

 

תפריט נגישות