5 נקודות שיש לקחת בחשבון לקראת הפקת סרטון לעסק שלכם

הפקת סרט תדמית,  תסייע לכם להגביר את הנראות של העסק שלכם ולחזק את דימוי המותג שלו.  לסרטי תדמית, סרטוני פרסומת, סרטוני הדרכה, סרטוני עדויות ועוד יכולה להיות השפעה גדולה על יכולת השיווק שלכם ועל רווחיות העסק. 

 

בכדי שתשיגו את המטרות שלכם, יש כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על לקראת הפקת סרטונים תדמית. 

1. הגדירו מטרה ותתמקדו בה  

יש להגדיר מה מטרת הפקת הסרט לעסק, האם המטרה לייצר לידים? האם להגביר את  המוניטין של העסק? 

חברות רבות חושבות שהסרטונים שלהם מצליחים אם הם פשוט מקבלים הרבה צפיות, אבל זה לא תמיד נכון. הגדרת מטרה ברורה לסרט והתמקדות ביעד שהגדרתם תוביל לכתיבת תסריט לעסק שיגשים את השגת המטרה. 

2. הגדירו קהל יעד 

כחלק מהגדרת המטרה של הסרט יש להגדיר גם את קהל היעד של הצופים בסרט. האם קהל היעד הם לקוחות חדשים? האם הסרט מיועד ללקוחות הקיימים של החברה? 

אם מדובר בקהל לקוחות חדש, צריך לבצע פילוח מדוייק ככל שאפשר ולהגדיר כמה יותר פרמטרים כגון: מגדר, גיל, מאפיינים סוציואקונומיים, מיקום גאורגרפי וכו' …

3. הסרטון כחלק מתהליך השיווק שלכם

הסרטון שלכם צריך להיות חלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של העסק שלכם.  הסרטון צריך להיות אחד מחתיכות הפאזל בהן אתה משתמש כדי ליצור פעילות שיווקית מלאה ומקיפה לעסק שלך . הסרט גם צריך "להתכתב" עם השפה השיווקית בה אתה משתמש במדיות אחרות – צבעים, סוג פונט, משפטים שיווקיים חשובים ועוד.

4. שימו דגש על עניין התסריט

על מנת שהסרטון שלכם יצליח, יש לשם לב לנושא התסריט. עוד לפני הפנייה לחברה להפקת סרטים, יש לחשוב על תסריט אפשרי, לנסות ללמוד את הנושא ולהגיע לפגישה עם חברת ההפקות מגובשים יותר מצד אחד ומצד שני פתוחים לשמוע רעיונות חדשים. חברת הפקה מקצועית תוכל לסייע לכם לבנות תסריט מהודק וטוב, חשוב שאתם תוודאו שהתסריט תואם את המטרות של הסרטון ויצליח להעביר את המסרים בצורה הטובה ביותר. 

5. הגדירו תקציב 

התקציב של הפקת סרטון הוידאו הוא חלק מהתקציב השיווקי של העסק שלכם. יש להגדיר תקציב ריאלי להפקת הסרטון בהתאם למטרותיו. 

יש לקחת בחשבון תקציב גם לשיווק הסרטון לאחר שיופק והפצתו ביוטיוב, ברשתות החברתיות וכו'. 

האם אתם מוכנים לצאת לדרך להפיק סרטון וידאו שיזניק את העסק שלכם? 

מקווים שכן .. למידע נוסף על תהליך הפקת סרטוני וידאו לעסק ולקבלת הצעת מחיר, צרו איתנו קשר. 

בברכה,

רן ברנר, מנכ"ל 

תפריט נגישות