האם סרט הדרכה הוא גם סרט תדמית?

חברה המייצרת משקפיים מיוחדות לרופאי שיניים, ביקשה מאיתנו לא מכבר, להפיק עבורם שני סרטים לעסק.

האחד, סרט תדמית המיועד לרופאי שיניים בארץ ובחו"ל, על מנת לשכנע אותם בשני נושאים

1. הרכבת משקפיים אופטיות בעת העבודה משפרת את איכות הראייה והעבודה.

2. המשקפיים של חברת אדמטק הן המשקפיים הטובות ביותר.

סרט תדמית דוגמא:

 

הסרט השני הוא סרט הדרכה, פנימי, המיועד לסוכנים של חברת אדמטק המגיעים על מרפאות השיניים ומודדים באופן אישי כל רופא המעוניין במשקפיים, על מנת להתאים לו משקפיים ייחודיות לו.

סרט הדרכה דוגמא: 

 

שני הסרטים הופקו באופן שונה לגמרי זה מרעהו, בגלל המטרות השונות של כל סרט.

השוני מתבטא הן בצורת כתיבת התסריט, בבחירה בין צילומי וידיאו ואנימציה, בצורת הצילום ובעריכת הסרט.

הפקת סרט ההדרכה היא הפקת סרט טכני לגמרי. היה ברור שהדרך הנכונה לעשות אותו היא בעזרת אנימציה דו מימד. לכל אורך הסרט, במקביל לקריינות יש ציורים ברורים המתארים את שלבי הפעולה השונים בלווית כותרות המדגישות את הנאמר. בגלל שהסרט לא צריך לשכנע ולהשפיע על החלטות הצופים, לא היה צורך להוסיף מילות תואר ומניפולציות לשכנוע הצופים.

סרט התדמית, כאמור, הוא שונה לגמרי. 

הפקת סרט תדמית צריך להיות יפה לעין, מעניין, קצבי ומשכנע בתוכנו.

משרדי החברה וחדרי הייצור הבהיקו מלובן. ניסינו בצילומים להבליט את הצבע הלבן כי הנקיון שהוא משדר מתאים למיתוג של מוצרי החברה. מרבית העבודה בהרכבת המשקפיים היא עבודה ידנית, מה שמבליט את תשומת הלב שמקדישים ליצירת כל זו ג משקפיים שיתאימו בדיוק לנתוני הלקוח.

שילוב של כל שלבי העשייה : פיתוח, מדידה , ייצור ועדות של רופא שכבר רכש משקפיים , מעניקים לצופה את התחושה שיש על מי לסמוך , ושיש אמת אחרי ההבטחות .

הסרט צולם על ידי מצלמות שלרוב היו על סליידר, או גימבל, כדי לתת דינמיות וקצב שכל סרט תדמית זקוק להם היום.

כמובן שכל סרט עולה כסף. לפעמים לא חייבים להוציא כסף רב על מנת להגשים את מטרות הסרט. השפה הקולנועית ורמת ההפקה צריכות להתאים לייעוד של הסרט, לכן – השלב החשוב בתחילת כל הפקת סרט הוא להתמקד ולנסות להבהיר ולנסח את מטרות הסרט, ולמי הסרט מיועד. 

לקבל מידע נוסף צרו איתנו קשר. 

תפריט נגישות