סרט תדמית לעסקים קטנים

סרט תדמית – גם לבעלי עסקים קטנים! 

נדמה שכבר אין צורך להתחיל במאמר על סרט תדמית לעסקים קטנים ובעובדה שהשימוש בוידיאו הפך לכלי השיווקי העיקרי בשנים האחרונות. אחת הסיבות לרתיעתם של בעלי עסקים רבים להשתמש בכלי זה הוא הפחד מהמחיר הגבוה שסרט תדמית דורש. עולה הרבה פחות מאשר להפיק סרט תדמית. כמעט מידי יום כשאני מקבל  פניה מלקוחות פוטנציאלים שרוצים להפיק סרט, אני נתקל בשאלה – כמה עולה להפיק סרט תדמית. התשובה לכך היא כמובן לא אפשרית כי כבר הפקנו סרטים בעשרות אלפי שקלי והפקנו גם סרטים במחיר של אלף – אלפיים שקלים. משתנים רבים קובעים את מחירו של סרט, אבל אני רוצה לדבר דווקא על הסרטים בעלי המחיר הנמוך, כאלו שמתאימים לכיסו של כל בעל עסק אבל הם דווקא מתאימים מאד לשיווק ולהפצה לעשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים.

סרטי תדמית לעסקים
הפקת סרטי תדמית לעסקים

לפני שנסביר כיצד ניתן להפיק סרט במחיר זול ושיהיה אפקטיבי ככלי שיווקי, נבהיר, קודם כל, מה היתרונות של סרט תדמית דווקא לעסק הקטן.

  1. ברור שבידי העסק הקטן יש פחות אמצעים כספיים לקדם את העסק, בדרכי שיווק מסורתיות ובגוגל. הטמעה של סרט תדמית בפייסבוק שהיא הרשת החברתית הגדולה והנפוצה ביותר מאפשר לבעל העסק, ללא כסף, לחשוף את העסק לעשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים.
  2. הגולשים באינטרנט מעדיפים לראות סרט על פני קריאת טקסט. הסרטים הם המוצר הראשון לשיתוף עם גולשים אחרים.
  3. הסרט בפייסבוק או באינסטגרם הופך גם לקישור לאתר של העסק. הצופה יכול ללמוד דברים נוספים על המוצרים שלכם וגם לרכוש אותם מיידית. הכניסה לאתר גם תורמת לקידום האתר בגוגל.
  4. בעסק הקטן ישנה זהות בין בעל העסק והעסק שלו. חשיפה של בעל העסק כפזנטור בסרט יאפשר לבעל העסק ליצור אמינות וקשר בין הלקוח החדש ובינו.

זה כמובן מוביל אותנו לסוג סרטי התדמית שהם גם זולים וגם יעילים מאד ככלי שיווקי..

הכוונה לסרט המצולם באולפן, בעל מסך ירוק, אולפן שכל חברת הפקה רצינית, צריך שיהיה ברשותה. בעל העסק או נציג מטעמו עומד מול המצלמה ומספר על העסק ועל המוצרים שלו. הטלפרומטר הצמוד למצלמה מאפשר גם לאדם ללא כל נסיון לדבר ללא חשש ולהפגין בטחון רב.

הרקע הירוק מאפשר לשים בעת העריכה כל רקע מתאים, להוסיף תמונות, קטעי וידיאו וכתוביות.

לצופה ייותר הרושם שהסרט נעשה בבית העסק עצמו, ללא תשלום על יציאת צלם, איש קול ובמאי ליום צילום בשטח.

"ברנר הפקות" כבר יצרה עשרות סרטים כאלה, חלק ללקוחות שחזרו שוב ושוב כשנוכחו בתרומה הגדולה של סרטים כאלה לשיווק.

למידע נוסף צרו איתנו קשר. 

תפריט נגישות