אז איך סרט תדמית יכול לתרום לעסק שלך?

 

 

 

 

 

היום סרטון תדמית לעסק הוא כמעט חובה ולכן חשוב שגם לכם יהיה כזה. סרטון תדמית טוב יכול לקדם את הפעילות העסקית והשיווקית של העסק שלכם. להלן 9 נקודות שיסבירו לכם איך הפקת סרט תדמית יכול לתרום לעסק שלכם: 

  1. העברת מסר באמצעות חוויה – סרטי תדמית משפרים את חווית הלקוח\צרכן שנהנה מסאונד, תנועה, צבע. היום חוויה הצפיה משמעותית יותר מחוויה של קריאת תוכן בלבד. 
  2. העברת המסר במהירות – ללקוחות שלכם אין "זמן" התרבות של היום היא עכשיו, מהר וכאן .. סרטון של דקה דקה וחצי יעביר את להם את המסר במהירות, בדיוק כמו שהם צריכים ומבקשים לקבל.
  3. מיקוד מיקוד – באמצעות כתוביות, אנימציה ואפקטים נוספים ניתן למקד את הצופה למסרים שאנו רוצים להעביר לו. 
  4. מסייע בחדירה לשוק – אם יש לכם עסק חדש או שיש לכם מוצר חדש. אין כמו סרטון תדמית לעסק על מנת לייצר מודעות ולתפוס את העין של קהל היעד שלכם. 
  5. הגדלת מעורבות –  סרטון תדמית מגדיל את המעורבות של הלקוחות בעסק שלכם ומאפשר להם להכיר את העסק שלכם בצורה מעניינת יותר. 
  6. מפשט דברים – מאפשר להסביר בצורה הטובה ביותר שירותים או מוצרים מורכבים.  הרבה יותר קל להסביר על מוצר או על שירות מסובך  באמצעות סרטון הדרכה, או סרט מוצר מאשר באמצעות טקסטים,  בעיקר כאשר פונים למגוון רחב של מגזרים ומחפשים את מכנה משותף. 
  7. הפצה – קל יותר להפצה ביוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט או באמצעות הווטסאפ. אנשים אוהבים לשתף סרטונים הרבה יותר מאשר טקסטים כתובים … 
  8. עוזר בקידום האתר – גולשים המגיעים לאתר עם סרטון נשארים בו זמן רב יותר מאשר באתרים ללא סרטון תדמית לעסק. גוגל אוהב אתרים שנמצאים בהם זמן רב יותר ודואג לקדם אותם בתוצאות החיפוש.
  9. מגדיל את המוניטין של העסק – סרטון תדמית לעסק מעלה את המוניטין של העסק ומשפר את המיצוב שלו מול קהל היעד. 

סרטון תדמית לעסק יאפשר להציג את העסק שלכם באופן ממוקד ואטרקטיבי. הוא יאפשר לכם לבדל את עצמכם מול הלקוח שלכם ולהנגיש את החומרים שלכם בצורה מעניינת וחוויתית.

ברנר הפקת סרטים מומחים בהפקת סרטי תדמית לעסקים ובהפקת סרט הדרכה, סרטי אנימציה לעסק וסרטונים נוספים.

צרו איתנו קשר למידע נוסף 

תפריט נגישות