הפקת סרטוני וידאו לעסקים – מגמות מרכזיות לשנת 2019

הפקת סרטוני וידאו לעסקים – מגמות הוידאו המובילות בשנה החולפת 

סרטי תדמית לעסקים
הפקת סרטי תדמית לעסקים

שנת 2019 מסתיימת עוד רגע, זה זמן מעולה לסכם עבורכם מספר מגמות בעולם הפקת סרטי וידאו לחברות ועסקים:

1. יש העדפה הולכת וגוברת ברשתות החברתיות לצרוך תכנים בוידאו יותר מאשר באמצעות קריאה. הווידאו משמש יותר ליצירת לידים. יותר ויותר סרטונים הופכים לחלק העיקרי בקמפיינים השיווקיים. 

2. איכות התוכן חשובה יותר מאיכות ההפקה. איכות הפקה לא יכולה לחפות על תכנים לא מספיק טובים. לכן סרטוני פייסבוק און ליין, הקלטות סמינרים מקוונים וחומרי וידיאו אחרים המופקים באיכות בינונית, יעבדו כל עוד התוכן עצמו מרתק.

3. הקהל אוהב סיפורים, לכן חשוב מאד שהסרטונים יספרו סיפור שיניע בקרב הקהל רגש, הזדהות ואמון.

4. שידוריי וידאו און ליין ייהפכו לחלק חשוב מתוכן הווידיאו במתכונת המקורית שלהם ותוך קידום החומר המוקלט לאחר האירוע. הביאו אירועים חיים לקהל שלכם, עירכו מפגש שאלות ותשובות בשידור חי וראיונות עם משפיעים. כל אלה הופכים לכלי חשוב לליצירת מודעות למותג והעסק שלכם..

5. וידאו = Youtube – יוטיוב היא עדיין הפלטפורמה המרכזית לצפייה בסרטונים וזאת למרות מאמצי פייסבוק לשנות זאת. יוטיוב הוא המקום לעלות, לפרסם ולקדם סרטוני וידאו. 

6.סרטי הדרכה ומכירות – יש מגמה הולכת וגוברת בקרב חברות קטנות וגדלות לעשות שימוש בוידאו לצורך תמיכה בתהליכי מכירה ולצורך הדרכה ושירות לקוחות. כל זאת על ידי פרסום סרטונים שהוקלטו מראש ועל ידי שידורי לייב. 

7. החזר ההשקעה בהפקת סרטוני תדמית לעסקים יגדל – ROI. ככל שהשימוש בסרטונים יגדל בעיקר כחלק מתהליך המכירה, כך החזר ההשקעה בו יעלה. 

הפקת סרטי תדמית לעסקים

מקווים שמידע זה תרם לכם. לקבלת הצעת מחיר להפקת סרטון לעסק שלכם, צרו איתנו קשר 

 

תפריט נגישות