האתגר בהפקת סרטון תדמית קצר

הפקת סרטון תדמית קצר

כחלק מקמפיין שווק שערכה חברה ישראלית המייצרת משקפי ראייה ייחודיים לרופאי שיניים, ביקשו מאיתנו, אנשי השווק של החברה ליצור סרט תדמית למוצרים שלהם המשווקים בהצלחה במדינות רבות ברחבי העולם.

הדבר הראשון שחשוב היה לדעת הוא איפה מתכוונים אנשי השיווק להקרין את הסרט. מתברר שהסרט לא מיועד לרשתות החברתיות באינטרנט (פייסבוק לדוגמא) כי קהל הלקוחות המיועד מאד מוגדר ומפולח – רופאי השיניים. הסרט מיועד להקרנה באתר החברה וגם ככלי שווקי עבור סוכני החברה בפגישותיהם עם רופאי שיניים.,.

גם כשאנחנו מפיקים סרט תדמית לאתר החברה הלקוחה, אי אפשר לסמוך על כך שהצופה המיועד ישוטט לפני הצפייה בסרט בדפי האתר השונים ויצבור ידע מוקדם על החברה או מוצריה. בדרך כלל הסרט הוא הדבר הראשון שבו יצפה הלקוח המיועד ואחד מתפקידיו של הסרט הוא לעורר את סקרנות הצופה להמשיך ולהישאר באתר ולשוטט בשאר הדפים שבו.

המסקנה היא, אם כך, שסרט התדמית חייב להיות אטרקטיבי, אך גם ישכנע את הלקוח הפוטנציאלי עד כמה המוצר עליו הוא מדבר יכול לשפר את חייו המקצועיים של רופא השיניים.

בהפקת סרטון תדמית קצר שאורכו 80 שניות הצלחנו להעביר ידע רב:

  1. המפעל ממוקם בעיר חיפה (מה שהיה חשוב לאנשי השווק להבליט),
  2. הייחודיות של המוצר והתאמתו לכל רופא באופן אישי.
  3. המיומנות של אנשי הפיתוח והחדשנות בתהליך הייצור של המשקפיים.
  4. עדות של רופא שמשתמש במשקפיים ו
  5. הביקוש הרב למשקפיים בכל רחבי העולם.

סרט טוב הוא כמו שיר, שמצליח בשורות קצרות להעביר את המסר.

ההבדל בין מדיית הוידיאו וכתיבת השירים הוא בכלים המגוונים שבהם משתמשים בהפקת סרט. לא מספיק רק לכתוב תסריט טוב, יש לצלם, לערוך, להוסיף מוזיקה, קריינות או כתוביות. כל גורם כזה משפיע על איכות הסרט ועל היכולת של הבמאי לספר סיפור קצר בהצלחה.

העדות הטובה מכולן שאכן הסרט היה טוב היא שהחברה הלקוחה תבקש ממך, מאוחר יותר, להפיק עבורם סרט תדמית נוסף. עדות כזו קיבלתי במקרה זה.

למידע נוסף על הפקת סרטון תדמית פנו אלינו

תפריט נגישות