סרט האנימציה כסרט תדמית

אחת השאלות שאני שואל כל לקוח שפונה אלינו כדי להפיק סרט תדמית היא : אתה רוצה סרט אנימציה או סרט מצולם? ואכן, האנימציה הפכה לא רק לשפה קולנועית זמינה יותר אלא גם כלי שיווקי מושך, אטרקטיבי , ויעיל מאד.

 

סרט האנימציה כסרט תדמית

אחת המטרות הראשונות ביצירת סרט תדמית הוא לעניין את הצופה, ליצור אצלו רצון להמשיך לראות את הסרט. יש מספר דרכים להשגת מטרה זו, אבל ברור שהצופה יהיה מרותק יותר לסרט אם הסרט הוא סרט אנימציה.

עבור הצופה, סרט אנימציה נדיר יותר, ייחודי יתר, מושקע יותר וחופן בתוכו הפתעות – בדיוק כמו הדימוי שאנחנו רוצים שהצופה יחוש כלפי העסק שלנו או המוצרים שלנו.

יש עוד לא מעט סיבות להשתמש באנימציה בסרט תדמית.

  1. האנימציה מאפשרת להמחיש ויזואלית תהליכים לאורך זמן.
  2. האנימציה מאפשרת להראות דברים שלא ניתן לצלם, אם זה מוצר שעדיין רק בשלבי התכנון, אם זה הצד הפנימי של מכשיר, ואם זה תהליכי זרימה של אוויר, מים, גז, גלי קול ואנרגיה.
  3. האנימציה מאפשרת ליצור מציאות דמיונית בצורה קלה יותר וזולה יותר מבסרט מצולם.
  4. האנימציה מאפשרת ליצור דמויות, מבנים, כתוביות, שיהיו ייחודיות לסרט של העסק שלך והן ייצרו מיתוג ובידול עבור העסק שלך בלבד שיהיה מתאים לשימוש גם במדיות האחרות כמו מוצרי דפוס שיווקיים בעזרתם תשווק.
  5. אנימציה מאפשרת להמחיש בצורה סמלית, ציורית ומופשטת. לדוגמא ניתן לראות בסרט על בית תכנה שהפך לפרח

משתנה חשוב בהחלטה על שימוש באנימציה בסרט תדמית הוא המחיר.

השיפור העצום ביכולת המחשבים הפך את השימוש באנימציה לקל יותר, מהיר יותר (בסרט אנימציה שעשינו לפני שנים רבות למפעל ברזים ידוע בישראל, היינו מפיקים 20 שניות אנימציה ולאחר מכן היה עלינו להמתין 24 שעות ל"רינדור" {המרה דיגיטלית} של התנועה. על אף השיפור הטכנולוגי יש הבדל גדול בין אנימציה דו מימד ותלת מימד.

אנימציה דו מימד ממחישה את האובייקט המצוייר בשני מימדים – אורך ורוחב.

אנימציה תלת מימד ממחישה את האובייקט המצוייר בשלושה מימדים – אורך רוחב ועומק.

אנחנו משתמשים באנימציה תלת מימד כשיש צורך להראות תנועה אמיתית של מכשיר או מבנה או על מנת לראות אותו על כל צדדיו.

אנימציה תלת מימד היא הרבה יותר קרובה לראייה המציאותית שלנו וההמחשה היא אמיתית יותר, אבל תהליך ההפקה של הסרט ארוך יותר, מורכב יותר ויקר הרבה יותר.

 

לסיכום, השימוש באנימציה בסרטי התדמית שלך תעלה את הדימוי של העסק שלך, יהפוך את הסרט למרתק יותר, יוסיף שפה ויזואלית שתהפוך לחלק מהמיתוג של העסק שלך, ויאפשר לך להמחיש ויזואלית את התסריט הדמיוני ביותר.

 

תפריט נגישות