סרטוני תדמית אנימציה

סרטוני תדמית אנימציה לעסק

 

גם אתם תוהים מהם סרטוני תדמית וכיצד הם יכולים להועיל לעסק שלכם? אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות. בתור חברה עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, חברת "ברנר הפקות" מתמחה בהפקת סרטוני תדמית אנימציה.

השילוב בין סרטוני התדמית לסרטוני האנימציה הוא שילוב מנצח, אשר מהווה כלי שיווקי חשוב ויעיל. חברת "ברנר הפקות" שילבה בין הצורך בסרטון תדמית, ליתרונות סרטון האנימציה ויצרה סרטון תדמית אנימציה – אשר מציג את תדמית העסק, משווק את המוצר/שירות ומניע לפעולה וליצירת קשר, תוך כדי ההסברה היעילה והכיפית אשר מלווה לסרטוני האנימציה.

כל עסק יכול להפיק תועלת מסרטוני האנימציה, אך העסקים המקצועיים והראליים יכולים להפיק את המיטב. מדובר בעסקים בעלי שירות או מוצר בעל אופן הפעלה מעט מסובך, לדוגמה: עסק המתמחה במיסים, בהחזרי מס ובנקודות זיכוי – לרוב, הנושא דורש הסברים מייגעים וארוכים, אשר למרבית האנשים אין את הסבלנות או את היכולת להבין לעומק. כאן מגיעים סרטי תדמית אנימציה: הסרטים המאוירים מסוגלים להעביר בפשטות, במהירות ובהנאה את המסר המסובך, אשר היה עלול ללכת לאיבוד בפיו של שחקן מצולם.

הסרטונים מאופיינים בדמויות וחפצים מאוירים המסבירים, תוך כדי קריינות או דיבוב מקצועיים, את אופן הפעולה ה"מסובכת" כביכול ומסוגלים להציג בצורה ברורה ופשוטה אזורים יקרים ומסובכים לצילום (כגון מנוע רכב, גוף האדם וכו').

חברת "ברנר הפקות" שמחה להציע את שירותיה המקצועיים בהפקת סרטון תדמית אנימציה, מחיר אטרקטיבי וידידותי לכל כיס ושירות אדיב ולא מתפשר. החברה מציעה מבצע לעסקים קטנים, הכולל סרטון תדמית לעסק ב- 800 שקלים בלבד. חברתנו מספקת שירותי הפקה למגוון רחב של עסקים וחברות מובילות בישראל, משרדי ממשלה, חברות היי טק, ערים ומועצות מקומיות ועוד.

נשמח אם תשאירו פרטים באתר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי. בנוסף, ניתן ליצור קשר באמצעות המייל בכתובת ran@brenner.co.il או בטלפון במספר 09-8943893, נשמח לעמוד לשירותכם ולהפיק עבורכם את סרטון התדמית המושלם.

תפריט נגישות