סרטי אנימציה

איך מסבירים בפחות משתי דקות שאתם תותחים בעולם העסקים? נורא פשוט, משתמשים בסרט אנימציה, שירתק את הצופה ועל הדרך יעביר את המסר השיווקי שלכם. אז כך זה עובד –

סרט אנימציה כסרט תדמית

מה גורם לצופה לרצות ללמוד על העסק שלך? נורא פשוט, שזה כיפי. הצרכן המודרני רוצה להנות. ככל שהעסק שלך מוצג בצורה מושכת, אטרקטיבית ומהנה – כך הצופה יותר ירצה לראות את הסרט. ולא רק זאת – אלא גם לשתף! כוח השיתוף אונליין הפך להיות חלק מההתנהלות היום יומית שלנו, והמשתמש אונליין רגיל (וגם קצת מחפש) לשתף דברים מעניינים עם חבריו, משפחתו, ובקיצור – כל העולם.

סרט אנימציה לצרכי הסברה

אבל לא רק לצרכי פרסומת, אלא גם לצרכים של הסברה או הדרכה – סרטון אנימציה יכול לעשות מה שסרט מצולם יתקשה מאוד. קחו לדוגמא סרטון הנכנס לפרטי הפרטים של מנוע. לצלם בתוך מנוע בפעולה יכול להיות יקר, בעייתי, ולא כל כך ויזואלי. לעומת זאת, אנימציה של מנוע בפעולה, היורדת אל תוך עומק הדברים, הבוכנות, ואולי אפילו בזוויות ששום צילום אמיתי לא יוכל להראות – זה כוחם האמיתי של סרטי אנימציה.

אפקט שיווקי ללא תחליף

מה עם פרסומת? או מסר שיווקי אמיתי? סרטי תדמית זהו דבר אחד, אבל מה אם אנחנו רוצים לקדם מוצר חדש, או מוצר ישן בדרך חדשה? סרטי אנימציה איכותיים יכולים לרגש, להצחיק, ולהעביר את השניות הכה קריטיות של סבלנות הצופה בצורה שתגרום לו לרצות עוד, ועוד, ועוד.

אם אתם רוצים ליצור אפקט שיווקי מדליק, תחשבו על סרט אנימציה כאופציה אפשרית. דמות מגניבה שמלווה אתכם לאורך הסרט, מצחיקה ומסבירה. או אולי סיטואציות מעניינות ששחקן אמיתי לא יצליח ליצור בצורה כה ויזואלית וחלקה. סרט אנימציה יכול להעביר מסרים שיווקיים בדרך ייחודית ומסקרנת.

סרטי אנימציה – שיווק ויראלי

כבר אמרנו שאפשר להסתכל על סרטוני אנימציה באספקט השיתופי, אבל זה רק בקטנה. תחשבו על זה כך – היום, ככל שסרט יותר מרגש, יותר מסקרן, יותר כיפי – כך יותר מפיצים אותו. וזה בחינם! אם הצלחתם ליצור סרט ויראלי אמיתי, הצופים ישתפו וישלחו ויגידו לחברים שלהם – "איך לא ראית את זה?!". זה הכוח של סרט איכותי. סרטי אנימציה, בזכות אופיים הכיפי מעצם טבעו של הסרט, זוכים ביתרון תחרותי עצום עוד מראש.

לתיאום פגישת היכרות עוד היום, השאירו פרטיכם כבר עכשיו ונציגנו יחזור אליכם במהרה.

קרא עוד: סרטון תדמית
קרא עוד: הפקת סרטים

תפריט נגישות