הפקת סרטוני אנימציה לעסקים

סרטוני אנימציה לעסקים

 

סרטוני אנימציה הם אחד הכלים החשובים ביותר בשוק הפרסום; מדובר בסרטונים ברורים ומהנים לצפייה, אשר מושכים את העין ומשותפים בכל הרשתות החברתיות (כאשר הסרטון הופק כראוי). אם הסרטון שלכם יזכה להצלחה, אתם תזכו לקהל צופים גדול ולפרסום חינמי בכל הרשתות החברתיות – אשר יוביל להגדלת קהל הלקוחות, הפרסום וההכנסות שלכם.

כיצד סרטון אנימציה זוכה להצלחה?

סרטוני אנימציה אמנם נראים קלים וידידותיים, אך עומדת מאחוריהם הרבה עבודה ומומחיות. כדי שסרטוני אנימציה לעסקים יזכו להצלחה עליהם להיות:

  • ברורים – כאשר הקריינות והאנימציה בסרטון ברורים, הצופה מקבל את המסר בקלות וללא מאמץ.
  • מצחיקים – כאשר מוסיפים הומור לסרטון האנימציה (שממילא נראה כיפי ומהנה עקב האיורים והצבעים החדים) ההנאה מהסרטון מוכפלת – וכאשר הצופה נהנה מהסרטון, הוא שוכח שעומדת מולו "פרסומת" והוא רואה סרטון מצחיק ששווה לשתף עם חבריו ברשתות החברתיות – ובכך אתם נהנים מפרסום אינטנסיבי וחינמי.
  • מניעים לפעולה – על הסרטון להניע לפעולה את הצופה בכל דרך אפשרית: דרך שיתוף הסרטון, דרך יצירת קשר או דרך רכישת השירותים שהעסק מציע.

הפקת סרטוני אנימציה לעסקים היא לא פחות מסובכת ולא דורשת פחות עבודה מהפקת סרטונים מצולמים. כאשר מפיקים סרטון אנימציה לעסק, החברה מפעילה את מיטב המומחים בנושא ויוצרת אנימציה מקורית ומהנה לצפייה.

במקרים מסוימים, סרטוני אנימציה עשויים להיות מוצלחים ומועילים יותר לעסק, מאשר סרטון מצולם – הסיבה לכך היא שלעיתים ניתן להעביר מסר או דרך פעולה, בצורה טובה וברורה יותר דרך אנימציה מאשר דרך צילום ישיר. אם ניקח לדוגמה עסק בתחום החשמל, אשר משווק מוצר או שירות בתחום החשמל: ניתן יהיה להעביר בצורה הטובה ביותר את אופן ההפעלה ואת יעילות המוצר/השירות דרך סרטון אנימציה מאויר, מאשר דרך צילום ישיר של המעגל החשמלי המדובר.

חברת "ברנר הפקות" מתמחה בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים. אנחנו מבינים את החשיבות והיעילות הטמונות בסרטוני האנימציה ויודעים לייעל ולייצר את סרטוני האנימציה הטובים ביותר עבור העסק שלך. בעזרת טכנולוגיה חדשנית וצוות מומחים מקצועי, אנחנו שמחים להעניק שירות למגוון רחב של עסקים, כבר למעלה מ- 20 שנה – אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים ההולכת וגדלה שלנו, כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים באתר או במייל בכתובת ran@brenner.co.il.

תפריט נגישות