הפקת סרטי אנימציה

הפקת סרטי אנימציה

אי אפשר להתעלם מכך כי שוק הפרסום הישראלי נמצא בבעיה קשה וניתן לכך מספר דוגמאות. כך למשל, פרסום בטלוויזיה עולה המון ונותן מעט וזאת מכיוון שאנשים פשוט מדלגים על פרסומות בטלוויזיה וכך בעיתונות או באינטרנט. אז מה כן אפשר לעשות? איך כן אפשר לפרסם את החברה שלכם? אם כן האם חשבתם על הפקת סרטי אנימציה?
הפקה של סרטי אנימציה לא עולה הרבה כסף וזה יתרון גדול, מנגד אי אפשר להתעלם מהעובדה כי סרטי אנימציה יכולים לתפוס את הקהל ולהפוך לוויראליים. סרט אנימציה איכותי הוא דבר שכל אדם יאהב וירצה לראות וזאת מכיוון שהמדיום הזה הוא מאוד מעניין ומאוד מרתק. את הסרט אפשר להציג באתר האינטרנט של החברה, לשלוח ללקוחות במדיות השונות ואפילו לפרסם ביוטיוב וכך להגיע לאלפי אנשים ויותר מכך.

האם הפקת סרטי אנימציה מתאימה גם לאנשים מבוגרים?

יש סטיגמה לפיה הפקת סרטי אנימציה נועדה לילדים קטנים אך זו טעות חמורה. כיום סרטי אנימציה איכותיים תפורים לקהל מבוגר ואין מבוגר אשר יסרב לראותם. עליכם להבין כי סרט אנימציה יכול להיות מרתק, שובה ומרגש ויכול לשמש בעבור הכנת סרטוני תדמית, סרטים למרכזי מבקרים, פרסומות ועוד.
לא רק זאת, אלא שפעמים רבות הרבה יותר קל להעביר מסר עם סרט אנימציה ולא עם סרט רגיל וזה עוד משהו שכל חברה עסקית צריכה לקחת בחשבון. עליכם לזכור כי העלויות של סרטי אנימציה הן מאוד נמוכות באופן יחסי וכך איך שלא נסובב זאת הרבה יותר משתלם להפיק סרט אנימציה מאשר סרט עם שחקנים בשר ודם ואת זאת כדאי לכם להפנים אם אתם מחפשים איך לפרסם את החברה שלכם.

תכנון הפקה לפני צילום סרט האנימציה

לפני הפקת סרטי אנימציה חברת ההפקה של הסרט יחד אתכם צריכה לעשות מחקר מקיף על הלקוחות שלכם, על המוצר שלכם, על החברה שלכם ועל המתחרים שלכם. לאחר המחקר ההפקה של הסרט תיעשה על פי מחקר זה וכך הוא יהיה מוצלח וטוב. פנו אל ברנר הפקות חברת ההפקה המובילה של סרטי אנימציה בישראל ותקבלו סרט מדהים אשר ישפר פלאים את מצב החברה שלכם.

תפריט נגישות