הפקת סרטי תדמית

בעל מקצוע איכותי אשר ניגש לפרויקט הפקת סרטי תדמית, עוצר ובונה תחילה את הצרכים והמטרות לשמן הפרויקט יוצא לדרך. לסרט תדמית יכולות להיות מטרות שיווקיות שונות, וכן מסרים שונים, אשר כולם ככולם נועדו לקדם את העסק. חשוב להבין מהן המטרות העיקריות, ואילו קווי יסוד מנחים אותנו בעת הפקת הסרטון. למשל –

1 – הפקת סרטי תדמית להצגת עסק חדש

כאשר מוקמת חברה חדשה או עסק חדש, סרט תדמית הינו הכלי הפשוט והנגיש ביותר בכדי להמחיש ללקוחות החברה, הפנימיים והחיצוניים, את האופי והחזון העסקי של החברה. אומנם זה נשמע כבד, אך למעשה מדובר במשהו בסיסי ביותר, שיכול להיות מוגש בתחושה קלילה וכיפית – העיקר שהמסר השיווקי יטמע ויעבור בצורה הטובה ביותר.

2 – הפקת סרט תדמית למיתוג מחדש

כאשר חברה רוצה לשווק פנים חדשות, בעקבות

1

התחדשות או התרעננות בתדמית העסקית, סרט התדמית הישן כבר אינו אוחז מים. למשל, לפעמים חברה מחליטה להחליף את הלוגו או הסלוגן המובילים אותה, וכך עליה לייצר סרטון אשר יסביר לקהל הלקוחות מיהי החברה, מה השתנה, מה התחדש. כל זאת צריך להיות מוגש במטרה שיווקית מובהקת.

3 – סרטי תדמית להשקת מוצרים

כאשר עסק משווק מוצר חדש, לפעמים על תדמית החברה להתחדש בהתאמה. הדבר נהוג במיוחד בקרב חברות תוכנה, כפי שניתן לראות אצל מיקרוסופט או אפל, וכיצד עם כל השקט מוצר חדש החברה יוצאת עם הצהרות שיווקיות וכן תדמיתיות חדשות. כך, כאשר אנחנו משווקים מוצר עם אופי חדשני, עלינו להציג את החברה בהתאם, ולהתאימה לרגע העכשווי.

4 – הפקת סרט תדמית ללקוחות פנימיים

לפעמים חברה מרגישה צורך לפנות דווקא ללקוחות הפנימיים של החברה, ולא אל הלקוחות החיצוניים. סרט תדמית מדויק יכול לשקף את האופי והמסר שהחברה רוצה לשדר, לחזק את אחידות ומחויבות העובדים, וליצור תחושת "גאוות יחידה" אשר תוביל אותם בעבודתם.

סרט תדמית כסרט שיווקי

חברת "ברנר הפקות" מייצרת סרטי תדמית מובילים מזה 20 שנה, עם בעלי מקצוע מהמובילים בתחומם ולקוחות כגון התעשייההאווירית, התזמורת הפילהרמונית, נציבותהמים, בנק ישראל, משרדי ממשלה,ועוד.סרטי תדמית הם כלי שיווקי שמטרתו היא יצירת עניין ובסופו של דבר הנעה לפעולה. עם כלי ההפקה המתקדמים ביותר וצוות מנוסה עם הוכחות בשטח, נוכל לספק עבורכם את ההפקה המושלמת ובכך לדאוג להעברת המסר השיווקי שלכם. הפקת סרטי תדמית אינו עניין של מה בכך, ואצלנו כל פרויקט הוא ייחודי ומקבל את האופי והגוון המקצועי הראוי לו. כדי לקבל פרטים נוספים על שירותי סרטוני התדמית שלנו, השאירו פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם במהרה לתיאום פגישה.

קרא עוד: סרטי אנימציה
קרא עוד: סרטי הדרכה

תפריט נגישות