מיליארדי משתמשים ביום, פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, הפכו בשנים האחרונות למקומות הפופולריים ביותר לגלישה ובילוי ברשת.
אם אתה רוצה שהעסק שלך ייהפך למותג בענף שלך, הרי שיתוף סרטונים באמצעות מודעות במדיה חברתית היא דרך חשובה, מהנה ומרתקת להגביר את הרלוונטיות של המותג שלך!
כל זאת בתנאי שהסרטונים יופקו באופן מקצועי ולא יביישו את המוצרים שלך.
מודעות וידאו במדיה חברתית
כאשר אנחנו בוחנים את הדרכים להצלחה בשיווק דרך המדיה חברתית, השגת לייקים ושיתופים היא כבר לא המטרה העיקרית. במקום זאת, יש לדעת כי הרשתות החברתיות הללו הן המקום המושלם לרכוש לקוחות חדשים וליצור קשר עם העוקבים הנאמנים שלך.
הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות וידאו במדיה חברתית.
האם ידעת שפוסטים של סרטוני פייסבוק באיכות גבוהה מקבלים בממוצע 135% יותר חשיפה אורגנית מתמונות?
לא רק שהסרטונים האלה מרתקים יותר, אלא שהפלטפורמות החברתיות גם נותנות להם עדיפות באלגוריתמי הניוזפיד שלהם.
מטרת סרטונים אלו הינה לקדם את המוצרים, השירותים, העסק שלך – המותג שלך.
כאשר אתה משלב מודעות וידאו באינסטגרם ובפייסבוק באסטרטגיית השיווק שלך, תוכל לשתף אותן עם העוקבים הנוכחיים שלך או לכוון אותם לקהל יעד באמצעות מודעות בתשלום במדיה החברתית.
כשאתה מפרסם מודעות ברשתות חברתיות, עליך להימנע מלהיות "מוכר" מדי או לעשות קידום מכירות אגרסיבי מידי היכול להרחיק את הצופים מהעסק שלך. עליך להתמקד בשימוש בסרטונים שמושכים תשומת לב ומובילים את הצופים לפעולה – לרכוש את המוצרים שלך.
סרטונים ברשתות אלה צריכים להביא גם להגדלת החשיפה של העסק שלך, לסייע בבניית קהל הלקוחות שלך ולגרום למעורבות איתם.
סרטון טוב יכול להפוך את הקמפיין השיווקי שלך למוצלח יותר – להגדיל את מספר הפניות לעסק שלך (לידים).
אנחנו ב"ברנר הפקות" נשמח לסייע לך בהפקת סרטון וידאו לרשתות חברתיות.
למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר צרו איתנו קשר.