המטרה – למכור את המוצרים / שירותים שלך בסרטון שיופיע כמודעה פרסומית ביוטיוב או בפייסבוק באורך דקה אחת בלבד.
עשר המודעות הנצפות ביותר ביוטיוב בשנה שעברה מלמדות כיצד שילוב סיפור בפרסום הפך ללהיט בקרב הצופים.
אנשים אוהבים תובנות מחייהם של אנשים אחרים.
כולם אוהבים סיפור טוב. זה לא מקרי שתאגידים מובילים משתמשים בטכניקות של סיפור בסרטונים השיווקיים שלהם.
אז איך אתה מספר את הסיפור שלך ומעביר את המסר השיווקי שלך תוך דקה..?
התנאי החשוב ביותר הוא שקהל הצופים יוכל להתחבר אל הסיפור שלך אליו מבחינה רגשית, סרטון הווידאו שלך צריך לנגוע ברגשות הצופה על מנת להמיר רגשות אלה לעניין במוצרים שלך.
לפני שתבין איך לספר את הסיפור שלך, רצוי להגדיר איזה מסר אתה רוצה להעביר. לאיזה רגש המסר שלך הכי קשור? ברגע שאתה יודע להגדיר את המסר ואת הרגש הם ייהפכו לנושא של הסרט. רק הם – אתה לא רוצה לתת לצופים מסרים שונים.
על מנת שהסרטון ימלא היטב את מטרתו השיווקית, המסר שלך צריך להיות לא מתוחכם ומובן לכל.
אל תספר סיפור שנשמע כמו בדיה או פנטזיה. אמור את האמת, תרוויח כבוד, תרוויח אמון.
השלב השני הוא לקשר בין המסר שלך לפתרונות שאתה מציע עם המוצר שלך כדי להפוך את חייו של הצופה לטובים יותר.
עליך לזכור כי הבעיה עם כל סרטון פרסומת הוא התחלת הסרטון. כיצד למשוך את הצופה לעצור ולהתבונן בו.
חלק ניכר מהקהל שלך מעולם לא שמע על המותג שלך. לכן על הסרטון למשוך את עינו של הצופה.
מחקרים מראים שכאשר המוח מעורר באמצעות חוש השמיעה, הוא מסוגל לשמור רק כ-10% מהמידע. הוסף ויזואליה והזיכרון תופס 55% נוספים.
בחר את הוויזואליה שלך בחוכמה, והכניס את הקהל שלך לסיפור. סרטו פרסומת טוב צריך להמשיך להדהד בראשו של הצופה גם לאחר הצפייה בו. הויזואל היפה והמוזיקה תורמים לביטוי הרגשי ולנכונות של הצופה להתעניין במוצר.
אנחנו בברנר הפקות נסייע לך להפיק סרטון וידאו 60 שניות שיספר סיפור שיגרום לקהל היעד שלך לפנות אליך … הסרטון יוכל להתאים לפרסום במודעות וידאו ביוטיוב, בדף נחיתה או בפייסבוק.
למידע נוסף צרו קשר .