הפקות סרטי תדמית

הפקת סרטי תדמית מצריכה יד מקצועית ומנוסה, אשר יודעת לזהות מצד אחד את הטרנדים החמים בקרב הצרכנים, ומצד שני לבצע שיקוף עסקי נאמן של העסק. התוצר, סרט התדמית, הינו כלי שיווקי משמעותי ביותר, ואין להתייחס אליו כאל סרט חברה מיושן וכללי הנועד לעובדי החברה בלבד, כפי שאולי היה נהוג עשרות שנים אחורה. סרט תדמית הינו מדיה נפוצה, נגישה, ומטרתה היא שיווקית – בין אם לעובדי החברה, לצורכי יצירת מוראל, אחידות עסקית, ורתימה למשימה העסקית, ובין אם לקהל לקוחות חיצוני אשר נחשף לפנים העסקיות של החברה במבט מעמיק יותר. אלו ואלו צורכים את הסרטון כחלק בלתי נפרד מהישות העסקית, ולכן יש להפיק את הסרט בראש שיווקי ועם מסר ברור להנעה לפעולה.

הפקת סרטי תדמית הקולעים למטרה

חברת "ברנר הפקות" מייצרת סרטי תדמית מובילים מזה 20 שנה, עם בעלי מקצוע מהמובילים בתחומם ולקוחות כגון התעשייה האווירית, התזמורת הפילהרמונית, נציבות המים, בנק ישראל, משרדי ממשלה,ועוד.סרטי תדמית הם כלי שיווקי אשר בכוחו לסגור עסקאות בפועל. סרט תדמית טוב, אם כן, הוא בראש ובראשונה כלי שיווקי שמטרתו היא משיכת תשומת לב הצופה, יצירת עניין ובסופו של דבר ליצור הנעה לפעולה. כאשר סרט תדמית מופק באיכות הגבוהה ביותר, עם אוריינטציה שיווקית והמסר העסקי שלכם – מדובר בנוסחה מנצחת, אשר משפיעה ישירות על הצופה/לקוח.

הפקת סרטי תדמית כחלק מאסטרטגיה שיווקית נרחבת

הפקות סרטי תדמית אינו רק עניין נקודתי, ולפעמים הם משחקים תפקיד במערך שיווקי נרחב יותר, כמו למשל קמפיין תדמיתי חדש לעסק או לקראת השקת מוצר משמעותי לחברה. סרטון התדמית יכול לשמש על מנת ליצור פנים חדשות, מודרניות יותר, או אולי מתאימות יותר לקראת השקת המוצר, ובכך ליצור את התדמית הרצויה על קהל הלקוחות הפוטנציאלי, ולהניע לפעולה. כאשר ישנו מתאם ברור בין המערך השיווקי וסרטון התדמית, תוצאות ההפקה אינן רק סרטון איכותי ושיווקי, כי אם סינרגיה של סרט התדמית עם המערך המלא, אשר משלימים זה את זה למקסימום יעילות שיווקית.

חברת "ברנר הפקות" מתמחה ביצירת סרטי תדמית איכותיים, אשר קולעים לאופי השיווקי והעסקי שלכם, עם כלי ההפקה המתקדמים ביותר וצוות מנוסה עם הוכחות בשטח. כל פרויקט הוא ייחודי בעיני ההפקה, ולכן מקבל את האופי והגוון המקצועי הראוי לו, בכדי שנוכל לוודא שהתדמית שלכם תמיד תהיה מקסימום אתם. בכדי לקבל פרטים נוספים על שירותי סרטוני התדמית שלנו, השאירו פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם במהרה לתיאום פגישה.

קרא עוד: הפקת סרטי פרסומות

קרא עוד: הפקת סרטי הדרכה

תפריט נגישות