הפקת סרט תדמית למועצה אזורית גזר – 2017

סרט תדמית למועצה אזורית גזר – 2017

המועצה האזורית גזר היא מועצה של מושבים וקיבוצים וישוב קהילתי אחד – כרמי יוסף.

כל רחבי המועצה הם שטחים חקלאיים, גבעות מיוערות וישובים כפריים. היה ברור שיש רק תקופה אחת מתאימה לצילום סרט תדמית, שלהי החורף –הנוף ירוק כולו והשמיים תכולים תכולים.

את הלקח הזה למדתי כבר לפני שנים רבות, בעת שעשינו סרט תדמית למועצה אזורית גולן. אכן, צילמנו בשלהי החורף כשנוף בגולן משובץ בפרחי בר פורחים וכל האדמה השחורה, אבני הבזלת האפורים, ואפילו גדרות התייל, מכוסים בצמחים ירוקים ויפים. 

באותו סרט, היה עלינו, מסיבות שונות לעצור את צילום הסרט באמצע, למשך שלושה שבועות. אז, כבר נהפך הירוק לצהוב, והיה קשה מאד לערוך את הסרט ולחבר צילומים שבהם נוף אביבי יפה יחד עם צילומים שבהם האווירה כבר קיצית.

את סרט התדמית למועצה האזורית גזר, צילמנו בזמן המתאים. צילמנו גם חלק גדול מהסרט ב – K4. עובדה שהופכת את הצילומים ליפים יותר.

הסוד של סרט תדמית הוא, לדעתי, לא לנסות לרכז את כל הצילומים במספר ימי צילום. סרט כזה צריך להקיף מספר גדול  של פעילויות. שווה להגיע, אפילו כדי לצלם ספרייה אזורית, באופן מיוחד ביום שחל בה אירוע מיוחד, ולבוא באופן מיוחד לצלם חוג מחול דווקא ביום שבאופן חד פעמי מדריכה אנה אהרונוב מאשר לחסוך ולצלם את המקומות השונים בפעילות השגרתית שבהם.

לעבודות נוספות לחצו כאן >>

תפריט נגישות